Anonymous Cluj-Napoca, hakeri doar cu numele. Sau cum arată incompetența vândută fricoșilor

Anonimus, vestiții luptători pentru dreptate și justiție socială, oamenii pe care lumea euforică a facultăților îi admiră și îi consideră ca fiind singurii capabili să mai apere lumea de tot felul de rele, se dovedesc a fi o adunătură de mici dobitoci și santajiști.

De ce? Pentru că domnii au găsit de cuviință să apeleze la șantaje și amenințări atunci când presa scrie lucruri care nu le plac sau pe care ei le consideră subiective. De unde știu? Din telefoanele de amenințare pe care le-am primit, în care mi se explica cum datele mele fiscale pot ajunge publice doar pentru că îi supăr, din amenințările voalate la adresa familiei.

Nimic de mirare, ținând cont că imaginea lor, acea mască cu care se afișează peste tot este cea a unui terorist care, în imaginația unora, puțin mai bolnavă, a ajuns un erou. Pentru cei care nu știu: este vorba de Guy Fawkes, un terorist care visa înlăturarea parlamentului protestant din Marea Britanie și înlocuirea lui cu un regim teocratic catolic, absolutist.

Dar, așa cum idolul lor a ratat execuția misiunii care ar fi trebuit să fie cel mai sângeros atac terorist al viitorului imperiu britanic, tot așa cei din grupările Anonimus din România s-au dovedit a fi niște amărâți incompetenți.

Povestea e în felul următor: după ce am publicat un articol în care le explicam că idolul lor este ceea ce este și că nu merită nici un fel de respect, la o bună bucată de vreme, unul din membrii lor s-a gândit, probabil sfătuit de oamenii din bula lui, să îmi explice cum poate el, dar nu o va face, să îmi publice datele fiscale. Adică să arate el lumii că sunt sărac lipit. Iar ulterior s-au gândit să îmi trimită și mie datele pe care le dețin despre mine. Așa am realizat cât de penibil pot fi oamenii: dintr-o înșiruire de date au nimerit doar două, cele legate de un PFA mai vechi, 🙂 și alea publice de multă vreme.

Mai jos am pus două print-screen-uri ale mesajelor pe care le-am primit de la unul dintre ei în încercarea de a-mi dovedi că omenii pot obține informații despre oricine: 

șantaj1

santaj2

Și unii cred că fulgușorii ăștia vor salva lumea… Cu astfel de competențe în a aduna informații despre cei care te deranjează…vor salva cel mult nervii și timpii angajatorilor, oamenii, în cea mai mare parte a lor, având puțină, spre deloc, treabă cu piața muncii. Fotografia de la început este una din imaginile de profil ale celui care a avut intenția să obțină ceva prin șantaj. Încă nu știu exact ce… 

Later Edit:

La nici câteva ore de la publicarea acestui text, pe o altă platformă, gășcuța de tristuți de la Anonymous Cluj-Napoca s-a apucat să facă doxing și să publice informațiile pe care le aveau. Ce e mai trist e că, deși le-am trimis corecturi la informațiile alea, nici măcar nu le-au luat în seamă 😦

Numele celui care mă bâzâie cu astfel de amenințări și șantaje, care e atât de preocupat de soarta mea și de modul în care eu îmi scriu editorialele este Ionuț Velichi. Amu, numărul de telefon al omului nu o să îl ofer chiar așa, public 🙂

Mulțumim pentru feed-back.

close-alt close collapse comment ellipsis expand gallery heart lock menu next pinned previous reply search share star