DIGI nu răspunde la comenzi? Arătați-le butonul de Reset.

unnamedAm ceva  contract de net, TV și telefon cu copiii de la Digi. Nu pentru că au fost copiii ăia prea convingători ci pentru că aveam eu niște nevoi pe care anteriorul furnizor nu mi le putea acoperi.

Și mi-am luat… cam tot ce înseamnă telecom pe o factură. Și niște servicii, nu de lux, dar bune și verificabile, utilizabile. Și mi-au promis oamenii că dau de toate, de la decodoare gratis, adică -5 lei chirie, până la telefoane și reduceri, inclusiv net mobil.

La câteva zile după semnarea contractului s-a făcut programarea pentru instalare, care a și fost onorată, T+ 21 zile. Dap, la 3 săptămâni de la programarea inițială. Dar au venit. Fără decodor, și stick de net, dar măcar cu wi-fi după ei.

Și se făcu instalarea, și se verifică rețeua, și 20 Mbps download în torente certifică de atunci calitatea. După ce i-am înjurat bine pe cei de la Suport Clienți, pentru că propoziția „Trimit imediat un mail în care să rog urgentarea onorarea comenzii!” devenise atâtde cunoscută și atât de frustrantă încât ultimei domnițe, deși nu era vinovată fata cu nimic, i-am spus că dacă mai repetă propoziția o să discutăm rezilierea în următoarele 5 minute, dar pe un ton care transmitea „Dacă mai debitezi aia jur că te caut și te violez!”

În 5 minute un decodor putea fi ridicat din Mărăști, sau a doua zi, din Mănăștur. No, zic dacă așa merge cu furnizorul nou, se prea poate să o mai aplic. Când am ridicat decodorul, le-am spus că le mai dau max 5 zile să livreze stickul de net. Și am uitat de ei până ieri. Ieri m-am dus la magazinul lor de lângă mine, am auns la casieră și, foarte calm, i-am spus că vreau stick-ul prevăzut în contract. Și înainte să pregătească un răspuns negativ să îmi aducă un tipizat pentru o reziliere.

5 minute mai târziu plecam cu stick cu tot. Deși comanda mea nu se putuse onora anterior din lipsurile cu care li se confruntă stocul.