Adopții Animăluțe neinstituționalizate Cluj Napoca

Pets

M-am gândit să îmi fac reclamă. Nu mie, că Eu nu am nevoie de așa ceva, ci unui mic grup de facebook. Grupul s-a născut în urma mai multor discuții avute cu oameni care, atunci când au vrut să adopte un animal de companie, adică o chestie păroasă și drăguță care te manipulează să îți bați copiii dacă o trag de coadă sau de labe, au întâmpinat tot felul de piedici din partea ong-urilor a căror scop declarat este să salveze și să trimită spre adopție a cât mai multor animale.

Despre pretenții și povești cu cei care reprezintă adăposturi pentru animale date spre adopție sau abandonate am mai vorbit noi acum ceva vreme, în:  Vreau pisică. Asociațiile de protecție se pun împotrivă! Doar că de atunci, intrând și eu în rândul celor puși pe lista neagră a adoptatorilor, alături de a mea doamnă, am mai auzit povești. Multe, nenumărate și unele care frizeză prostia imposibilă. Nu, nu o să le spun. Pentru că nu există dovezi în afară de ceea ce am pățit personal. Dar dacă veți căuta în jurul vostru cu siguranță veți mai auzi și voi altele. Chiar vă rog să le lăsați în comentarii, poate așa le facem mai cunoscute.

Așa că am hotărât să fondăm grupul și astăzi am cules doi pui de pisică de pe stradă, unul care îl vom păstra noi și unul care, la ora la care scriu articolul, e deja în drum spre noii lui sclavi. Într-un later edit, în caz că nu ajunge doamna mea, o să pun și poză. 

Adopții Animăluțe neinstituționalizate Cluj Napoca

Dații și voi o mână de ajutor. Să ăi adunăm pe toți. Și poate așa prinde ideea și prin alte orașe. Băftă!

LATER EDIT

Poze sunt cu motanul care și-a aflat stăpânii.