Despre Cheloo. iarbă și legalizare

CHELOO-800x601

Cheloo a picat. Oare care e următorul?

Adică, nu mă înțelegeți greșit. Nu sunt adeptul unei conspirații! Nu am încredere totală în forțele noastre de ordine dar nici nu cred că totul a fost regizat! Când mă întreb cine umează vreau de fapt să întreb altceva: Care o să fie următorul fraier săltat pentru un pumn de iarbă? Că dacă tot e s-o facem spre binele cetățeanului și să ne dăm mari interesați de sănătatea lui în așa fel încât să interzicem droguri de „mare risc”, ca iarba, păi atunci propun să arestăm dracului toți cârciumarii, că ce vând băieții ăia la bar face ravagii în societate de multe ori mai tare decât „maria”!

Uite de aia oamenii cu creierul întreg militează pentru legalizarea rahaturilor de genul ăsta! Pentru că au fost criminalizate de niște puritani ordinari, ghidați de niște excroci, popii, doar pentru ei nu cunoșteau efectul și pentru că tot ceea ce nu este cunoscut trebuie interzis.

Să nu mă înțelegeți greșit! Nu sunt pentru liberalizarea totală a consumului. Chiar deloc. Nu aș vinde-o cu nici un scop celor sub 18 ani și i-aș amenda pe cei care o fac. Copilul să își vadă de școlă, de educație, să începă măcar să se gândească la alegerea unei cariere. Ai timp taică, ai timp!

interzis-in-pub

Iar cei care mai au totuși gură să comenteze că iarba nu are efecte secundare: mucles, bulangiilor! Câtă ați fumat voi, ca să știți ce efecte are tetrahidrocanabinolul asupra organismului? Nu știți ce-i ăla? Pune joyntul jos, fraiere, și cară-te. Mergi cu maneliștii tăi!

THC, pentru cei care încă mai cred povești, are efecte secundare destul de puternice, mai ales în situația în care este folosit în mod cronic. Vreți să aflați câteva? Hai săi le povestesc.

weed

Te lasă mintea

Adică memoria o cam ia pe arătură. Cea pe termen scurt. Ai momente în care uiți în mod instantaneu ce ți s-a spus. Ai … de câte ori am plecat după țigări și m-am întors cu mâncare și fără țigări. Și la mine deplasarea cere o doză mare de efort, așa că încă un drum nu îmi pică niciodată bine!

Îți pierzi motivația.

Și pentru mine chestia asta e o luptă continuă. Pentru că eu, în momentul de față, mai am o singură motivație: aceea de a mă mișca și mâine. Pentru că da, e tot mai greu de suportat. Cei care mă cunosc știu! Și fac eforturi constante să nu cedez.

Te izolezi

No, la mine nu mai e cazul acum, că am știut cum să trec peste pasul ăla. Dar cei mai mulți nu pot. Pentru că da, THC deschide câteva orizonturi noi. Și vezi lucruri care altfel ar trece neobservate. Și ajungi să îți dai cu măiestrie seama că lumea e de mare rahat. Și că, de fapt, tu nu ai decât foarte puțini oameni apropiați, aproape că încap pe degetele de la ambele mâini. Și…nu-ți mai vine să ieși în lume și să joci teatru de dragul lor, să te prefaci, în public, că ești ok. Nu, tu nu ești ok! Dar ești TU!

Și în fine, dar nu cel mai lipsit de importanță

Ajungi să te complaci!

Ajungi să nu mai vrei nimic de la tine, să nu mai vrei mai mult. Ai ajuns în punctul în care te mulțumește orice. Felicitări! Ai ajuns un hippy adevărat! Cel mai probabil ți-ai enervat toți prietenii și cunoscuții cu câte o replică despre soartă și despre conexiunea cu universul …

No, eu nu-s încă acolo! Sunt mult prea sociopat și prea sociabil! Nu se pupă, nu? No, nici orientarea mea politică nu prea are logică la mine, eu fiind singurul handicapat anarho-capitalist pe care îl cunosc. Deci …

No, hai, să-i urăm lui Cheloo suspendare ușoară!

victory-dance-gif-Despicable-M-EPnS