Legea Vaccinării – obligație sau abuz?

Poate mai bine decât am spus-o eu. Poate mai clar pentru prostimea care înghite pseudo-argumente la duzină. Cert, cu mult mai calm decât am spus-o și o voi spune eu vreodată. Pentru că țărănimea anti-vaccin, fie ei medici cu ani grei de școală, îmi provoacă o puternică reacție alergică. E trecută inclusiv în fișa medicală, ca ALERGIE LA PROSTIE. Și se manifestă printr-un limbaj colorat, injurios la adresa idiotului cu care trebuie să discut, un limbaj ne-tolerat de pudibonzii secolului XXI. Da poate mai bine citiți voi ce scrie omul.

Insula Indoielii

Introducere

Acum mai mult timp am scris un articol în care sugeram cum ar trebui să arate o lege a vaccinării. Eram naiv. Dar recent am putut citi propunerea comisiei Ministerului Sănătății pentru o lege a vaccinării mai apropiată de ceva implementabil. Vlad Mixich a rezumat aici propunerile principale ale comisiei.

Ei, întâmplarea face ca de când am acceptat ”notorietatea” și mi-am asociat numele cu acest blog, să mă fi întâlnit cu unii din oamenii care au muncit la această lege. Și, dacă munca mea de 6 ani pe acest blog vă dă un pic de încredere în mine vă pot spune ca cei cu care m-am întâlnit sunt specialiști de calibru. Nimeni nu e perfect dar la ce înseamnă știința vaccinării, am încredere deplină.

Legea

Pe deasupra nemulțumirilor asociate meseriei de medic în România, care sunt multe și greu de rezolvat, oamenii aceștia s-au trezit și cu un val…

Vezi articol original 2,411 cuvinte mai mult