Generale Oprea, sper s-o vezi pe mă-ta în locul lui Gigină. Da, pe mă-ta, nevastă-ta și cei doi copii.

Gabriel-OpreaDe ieri tot văd o știre care circulă în mediul ,online despre un polițist mort la datorie. La datoria de a căra curul împuțit al unui pseudo-general, doctor magna cum dubium, ajuns datorită pilelor să fie stăpân peste Ministerul Internelor cam cum erau feudalii pe ale lor moșii.

Și nu ar fi mai nimic dacă cel care își spune general, al nostru ministru al internelor, nu ar proceda ca orice politician jegos, de ultimă teapă, în loc să fie un militar cu onoare, așa cum orice general care se vrea conducător ar trebui să fie, și nu ar încerca în disperare să ascundă căcatul sub preș. Pentru că fix asta face.

Am preluat mai jos povestea celor de la Știripedia, cei care au avut bunăvoința de a aduce o parte a realității și la cunoștința celor mai de jos, fără stele de general pe umeri, care nu își permit să aibă curul slăninos cărat cu escorta coloanei oficiale peste tot.

Coloana s-a constituit în jurul orei 18.40. Obiectivul era ghidarea maşinii în care se afla vicepremierul Oprea spre casă. Trei autospeciale făceau parte din această coloană. Motocicleta condusă de Bogdan Cosmin Gigina, maşina lui Gabriel Oprea şi un VolksWagen Passat pe postul de închizător de coloană. În ultima maşină se afla şi şeful de dispozitiv, subcomisarul Gâtan. În fiecare intersecţie pe unde trecea coloana erau posturi fixe de dirijare. Agenţi care asigurau că niciunul dintre şoferii muritori de rând nu trece pe verde când prioritatea este a ministrului Gabriel Oprea.

Poliţiştii care aveau staţiile deschise pe canalul de comunicaţii al coloanei au auzit vocea ofiţerului Gâtan cum striga. „Mai repede, mai repede, parcă dormiţi”. În momentul impactului, motocicleta condusă de Bogdan Gigina avea peste 100 km/h. Ploua abundent. Casca poliţistului era de tip flip-up, sistem care poate rabata partea din faţă de la bărbie şi până la frunte. Dacă ar fi stat închisă îi obtura poliţistului Bogdan Gigina toată vizibilitatea. Iar deschisă făcea ca toată apa să-i intre direct în ochi. Îl lăsa, cât de cât, să vadă însă scădea exponenţial protecţia frontală în caz de accident. Testele de impact arată că mai bine de 65% din impacturi se produc în zona bărbiei, fiind cea mai expusă în caz de accident.

Bogdan Gigina trebuia să se grăbească să-l ducă pe ministru acasă, nu trebuia să se gândească la studiile privind accidentele. De altfel nu trebuia să gândească, punct. Subofiţerii din postura lui nu trebuie să gândească. Trebuie să execute şi atât, fără să întrebe de ce e aşa de urgent ca Oprea să ajungă acasă.

Detaliul şocant povestit de trei surse diferite

În momentul în care Gigina a pierdut controlul motocicletei şi a intrat în gardurile care delimitau lucrările se afla la aproximativ 300 de metri de maşina lui Gabriel Oprea. Autospeciala Ministerului Afacerilor Interne condusă de şoferul lui Oprea a oprit în apropiere de accident. Şoferul a deschis uşa şi a dat să coboare ca să-i dea colegului său primul ajutor. După câteva secunde a revenit cu mâinile pe volan şi a demarat mai departe în trombă; în viteză şi mai mare decât până atunci. Scena a fost descrisă de mai mulţi poliţişti în discuţii separate. La locul accidentului a rămas ofiţerul Gâtan. Maşina lui Oprea şi-a continuat singură traseul dar tot cu sirene şi girofar. Poliţiştii care ne-au relatat scena spun că este posibil ca şoferul lui Gabriel Oprea să fi vrut să-şi ajute colegul însă vicepremierul s-ar fi opus tocmai ca să poată dispărea mai repede iar accidentul să fie muşamalizat. Era coloana lui Gabriel Oprea ilegală?

Poliţiştii de la Rutieră, scoşi în careu

De dimineaţă, şeful Brigăzii rutiere, comisar-şef Cristian Crai a făcut revista de front cu poliţiştii din serviciu. Nemulţumiţi de felul în care au comunicat ofiţerii de presă accidentul, câţiva poliţişti s-au revoltat. Cristian Crai le-a explicat subalternilor: „Procurorul ştie adevărul, toţi ştim adevărul, dar e mai bine aşa. Pentru toată lumea”.

   „Mereu ne aleargă. Oprea e şi singurul dintre toţi care merge cu peste 100km in oraş. Ştii ce cred? Că dacă eram eu la deschidere, eu muream, nu Bogdan.”, ne-a spus unul dintre poliţiştii Brigăzii Rutiere care ne-a rugat să nu-i facem publică identitatea din motive lesne de înţeles.

   „Am prins mai mulţi miniştri. Dar pe Oprea îl ducem de la tuns, la masă, la întâlnirile cu colegii de partid, peste tot”, ne-a mărturisit un alt poliţist.

Ce observăm? Că specimenul în mâna căruia stă, la nevoie, siguranța statului numit România nu e altceva decât un alt pui de prost care s-a văzut general în câțiva ani și care, pentru ca nu cumva să fie cot la cot cu șleahta de proști care l-a votat, se plimbă pentru orice nimic însoțit de coloană oficială. Că doar, nu-i așa, el are stele, proștii nu.

Ceea ce ar trebui să ne rupă de mânie și mai tare e faptul că vor să aștearnă liniște peste fapta comisă. Ca și cum nu cumva mister Oprea să nu se simtă agasat de atâtea întrebări de la jurnaliștii lui pește prăjit, fraierii ăia care se duc la vot pentru un sac de promisiuni făcute … că doar nu îi doare gura.

Faptul că se comportă ca ultimul golan jegos, crescut în spatele blocului, care încearcă să ascundă faptul că i-a dat lui vecinul heroină în loc de coca și ăla a mierlit-o. Tovarășe ghinărar, ia scuipă tu răspunsul la o singură întrebare: Ce urgență te aștepta acasă? Fătase femeia ta? Te-ai căcat în pantaloni și te grăbeai să te speli, pentru că din cauza muncii nu ai mai ajuns la budă?

Pentru dumneata, stimabile dom… jeg Oprea, pseudo-general, militar de secretariat, doctor magna cum dubium, am o singură urare: sper să ajungi momentul în care mă-ta, Sanda, Ana Maria și Marin Gabriel vor fi toți în locul polițistului mort pentru figurile tale de golan ieftin. Atât. Să ajungi să porți năsăliile nevestei și copiilor tăi.

551750_387609074619470_982548463_n

Așa, ca să știi și tu ce e aia durere !! Sper să le bați singur cuiele în capac

Anunțuri