Pentru prima oară pe un platou de filmare italian

Norocul a făcut azi să particip la o emisiune televizată a unui post italian din provincia Teramo, Italia. O emisiune de sâmbătă seara : ) (da, filmată dimineața și seara cu mențiunea în direct) care se numește Pourparler, a postului VeraTV Canale 79, moderată, cu testul tact aș spune, de Stefania Serino.

12048528_10207829529324444_96287045_n

Practic norocul meu a constat în faptul că am ieșit din casă, pentru că invitația o primisem de ceva vreme dar nu aveam de gând a o onora dacă m-aș fi trezit cu fața în cearceafuri. Invitată acolo fusese prietena mea, nu eu : ) , pentru că participase acum câteva zile la un concurs de miss pentru mame (exact, milfs all you can see) iar la final au invitat organizatorii și câteva din participante să participe la emisiune, în scopul de a promova acțiuni de genul ăsta. Și da, chiar sunt o idee mult mai bună decât scandalul făcut de al treilea val de feministe, că tot am vorbit ieri.

poza

Emisiunea s-a axat pe patru mari subiecte:

1, Concursul de frumusețe – promovat odată cu celebrul mit „Frumusețea vine din interior”. Nu se poate să nu vezi ironia situației: le spui femeilor că nu contează exteriorul ci interiorul, în timp ce le arăți 12 reprezentante de-ale lor care au avut norocul, sau banii, să arate bine și la 35+. Parte în care s-a povestit despre cum s-a născut ideea, despre ce vor să facă mai departe, despre cum finalista pleacă la Miss Mama Italia. Și alte bălării.

Poza1

2, Discuții despre nutriție – cu ceva specimen de nutriționist foarte cunoscut, de care eu n-am auzit niciodată până azi și al cărui nume mi-l voi aminti probabil după ce voi fi publicat acest articol, sau poate nu. Despre cum e dieta mediteraneeană cea mai sănătoasă și mai bună. Și la treaba asta chiar îi dau dreptate, pentru că oamenii ăștia chiar mănâncă sănătos. Și s-a făcut nițel mișto de raw-vegans🙂 Nu vă spun cu ce chef am râs eu.

12071442_10207829528804431_1683274428_n

Ecipajul de voluntari din Vila Rosa, Teramo, Italia, ce se ocupă de descarcerare în caz de accidente. Pe fundal, în uniforme distinctive.

3, Despre transplantul de organe  – cu un exemplu ca și studiu de caz. Cuplul tată – fiu, în care fiul, care suferea de la naștere de o malformație și o maladie, în calitate de primitor și tatăl ca și donator. Și aici vreau să zăbovim puțin.

Știm, și nu de acum, că Biserica Romano Catolică … v-am dat panică, ați crezut că vă iau cu istoria BRC și scriu până ajung la zi. No. Dar am aflat o chestie care m-a uimit.

Italia are un număr de donatori neașteptat de mic, deși se încearcă educarea populației în acest sens. Și deși dogmele bisericii nu o interzic, pentru că și papa a fost de acord cu transplantul, cei care caută donatori se plâng că se lovesc des de … motivații religioase! Exact, de ignoranță, cum a comentat tatăl președinta asociației care se ocupase de cazul lor.

De ce? Dogmele voastre nu m-ai interzic transplantul … de la apariția lui. Sau de aproape! De ce e nevoie să poți face un popor să înțeleagă că hoitul pe care îl posedă în momentul de față sub titulatura EU nu va mai fi bun de nimic în momentul în care se va fi oprit din funcționare?

Și acum …

4, Gicolo – exact, idioții, după toată chestia cu transplantul de organe și ceva domnișoară de 18 ani care participă la nuș ce mare concurs de miss … N-am înțeles ce avea aia frumos la față (că de la gât în jooooos, era bombă) că eu aveam impresia că dacă se împiedică și dă cu fața de pământ o scot ăia cu ranga …

12067161_10207829530764480_1556553832_n

Dar au adus imediat după asta … un gigolo. Nu vă spun : ) râsete nervoase câte am putut auzi pe lângă mine pe tot parcursul emisiunii, că se știa dinainte că vine ăla… Nu vă spun draci pe femeile din studio, în momentul în care a început ăsta să vorbească. Și le-a luat așa, de sus pe toate, ceva tip „cine-s eu în fața oglinzii”, până când au sărit toate ca gaițele pe el și să vrea tot să îi mai spună câte ceva. A mea, lângă mine, numa ardea să-l ia la mișto : )

Ce am uitat să vă mai povestesc: pe toată durata emisiunii unul dintre invitași, un medic chirurg estetician, a fost extrem de galant și de fermecător. Cum a apărut gigolo, pe mine m-a umflat râsul. Aveam impresia că pe medicul nostru îl apucă pandaliile în secunda următoare. Mai ales când l-a auzit pe ăsta că se compară cu el. Ceva gen: „Tu ești medic la trupuri și eu la inimi”, parafrazat, dar am crezut că, cu tot zâmbetul, îi fute medicul o bucată de îl caută moderatoarea sub scaun.

12048697_10207829531204491_679452325_n 12080958_10207829531084488_981046697_n

Băăă, și totuși cum, în secolul XXI, în mileniul III, tu să te mai împotmolești în superstiții religioase când vine vorba de transplantul de organe?