Gândirea magică chiar funcționează

Sunt mamă, nevastă, moașă, fermier de păsări urban, sfetnic pentru viață, alăptez la sân cât se poate de mult, sunt țesătoare, fabric sucuri de kombucha, yoghină, practicantă a terapiei de vindecare prin atingere. Dar cel mai important e că sunt mamă. Iar ca mamă știu exact ce e mai bine pentru sănătatea familiei mele: gândirea magică.

Nu sunt idioată. Am absolvit colegiul. Am fost și la orele de științe. Așa că știu despre micro-biologie, controlul infecțiilor, anatomie, psihologie și toate alea. Sunt perfect conștientă că metoda științifică, inclusiv folosirea grupului de control, randomizare, studii dublu-orb și metoda peer-review, sunt cele mai bune unelte pe care noi, oamenii, le avem pentru a descifra secretele lumii naturale pentru a găsi căi de a vindeca bolile.

claims-to-love-science-doesnt-know-what-scientific-theory-means-thumb

Știința e grozavă. A făcut o groază de lucruri bune pentru lume, să fim siguri de asta. Doar că nu e cea mai potrivită pentru familia mea.

Noi am optat pentru o metodă mult mai controversată dar complet naturală numită „Te rog, fără rele”. Periodic, ca familie, închidem ochii foarte strâns, ne acoperim urechile și îngânăm „Te rog, fără rele”. Această măsură protectivă, fără chimicale, a funcționat pentru noi și o vom folosi și de acum încolo, în ciuda urii pe care o resimțim din partea altora.

Nu vorbim doar de vaccinuri, dar putem începe și de acolo. Multă lume ne-a judecat foarte aspru, recent, pentru că nu ne-am vaccinat cei 9 copii ai noștri. Asta e. Și eu am fost ținută cu forța, când eram mică, și vaccinată. Înțeleg că vaccinurile întăresc sistemele imunitare mai slabe, stimulând apărarea naturală a organismului, fără să te și îmbolnăvească. Înțeleg că vaccinurile sunt sigure și eficiente și că imunitatea comunității e o metodă foarte eficientă pentru a ne asigura că tinerii sau copii cu sistem imunitar compromis să nu se îmbolnăvească și să nu moară de vreo boală groaznică, una din cele care, până nu de mult, erau ceva obișnuit. Înțeleg. Și dacă vrei să mori și să trăiești sub protecția descoperirilor complet eficiente, fără riscuri și la prețuri decente, produse ale medicinei vestice, e perfect ok. E dreptul tău.

e847efb66ee59f378205567760950498fc6da29f8388bf4699870206b07f9b7a

Dar nu te aștepta ca și eu să mă alătur acelei aglomerații de minciuni.

Să îți spun în ce cred: în toxine. Cred că toxinele sunt totul și deși nu aș putea spune cu exactitate ce sunt aceste toxine, de unde vin, unde se află prin corpul meu, sau ce fac de îmi amenință viața, știu totuși că sunt acolo. Și, ca mamă, poți să fii al dracului de sigur că voi face tot ce îmi stă în putință pentru ca aceste toxine imaginare să nu ajungă în lumina pură și albă a planului fizic ocupat de cei nouă copii frumoși ai mei. Eu și soțul meu practicăm gândirea magică și ca metodă de contracepție și am făcut sex de mult mai mult de nouă ori. Ce mai spui acum de dovezile astea?

Cred că majoritatea afecțiunilor pot fi tratate cu usturoi. Da, chiar și scolioza. E ceva în neregulă cu echilibrul deteriorat al pH, iar usturoiul rezolvă asta. Dacă ai dubii, mănânci mai mult usturoi. Eu îl mănânc ca pe niște mere mici, 16-17 măciulii de usturoi pe zi. Pielea mea nu a mai fost niciodată așa moale.

De câte ori un prieten se îmbolnăvește de cancer am grijă să îi spun de puterea de vindecare a vitaminei C și a unei atitudini pozitive. Am pierdut mulți prieteni în coșmarul acid al chimioterapiei. Sunt încă în viață doar că nu mai vorbesc cu mine. Merci fain, Big Pharma.

Să nu încep să vorbesc despre zahăr. Să nu încep să vorbesc despre gluten sau despre fluor și mercur. Pentru că efectiv nu o să mă mai opresc.

0ddeb2adc81d24439eafdac196e959d8a5dd308ee95a91a3fa90dfa3d78f30ca

Să nu încep să vorbesc despre puterea vindecătoare ce apare când cânți totul în gama DO major. Să nu începem să vorbim despre ce ar trebui să mănânci după grupa sangvină, tipul de piele și culoare de păr. Aș putea vorbi zile întregi despre proprietățile mistice ale cojii uscate de citrice. Astea sunt lucrurile în care cred și e dreptul meu. E, totodată, ceea ce cred și copii mei, pentru că așa trebuie.

Și nu mă aștept ca voi, sclavi ai complexului industrial vestic, corporatist, să înțelegeți asta. Nu umblu să vă bag pe gât credințele mele, așa cum voi vă forțați vaccinurile asupra unor copii neajutorați care nu vor altceva decât să depășească coșmarul pojarului, al oreionului sau rubeolei într-un mod cât mai natural. Orbirea nu e chiar așa de rău. Dacă copilul meu ar fi să orbească măcar nu va vedea izbucnirile ignoranților din exterior, cei care ar vrea cu tot dinadinsul să îl duc la medic. Cel puțin aia nu o va vedea.

the-real-food-baby

Așa că dacă nu îmi veți accepta copii luni la scoală o să îmi plătesc un avocat și o să dau școala în judecată de nu o să știți ce anume a lovit-o. Ce-o s-o lovească o să fie, de fapt, o epidemie de poliomielită.

Uite o idee nebună: hai să învățăm să trăim în pace cu toată lumea, chiar și cu micro-organismele care ne amenință viața și cu care împărțim acest prețios și uimitor plan terestru. Viața e magică iar noi onorăm magia doar când acceptăm gândirea magică în viața noastră.

Sursa

images

Mulțumim pentru feed-back.

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

