Cum scapi de viol, în trei pași.

Cum scapă o mână de infractori, acuzați pentru violarea, timp de ore întregi, a unei copile de 18 ani, fără pedeapsă? Se poate exemplifica foarte ușor folosind cazul cu cea mai mare acoperire mediatică din ultimele zile, violul de la Vaslui, și cei 7 inculpați, despre care am mai scris și „În Vaslui violatorii nu sunt pericol social”.

Până acum câteva zile nimeni nu știa nimic despre caz, deși noi am mai scris aici în 30 Aprilie. Și pentru că atunci, imediat după comiterea faptei, măsura de judecare în libertate părea mai mult decât absurdă. Nu acum, când ancheta e deja în mare parte finalizată.

cei-sapte-violatori-e1437408200789

Acum se pare însă că presa a rămas fără subiecte de scandal și au readus acest caz în atenția publicului. E bine că l-au adus, că altfel muream proști și nu știam că românii pot fi atât de jegoși și de odios de proști încât să sprijine violatorii și nu victima.

Pentru că am găsit pe pagina unui presupus scriitor, autor al unor suluri de hârtie igienică vândută la supra-preț, unul din textele care însumează părerea generală a multora, celor care îi susțin pe violatori. Tipul se numește Liviu Andrei, de prin Bucureștiul nostru drag.

VIOL PE DREACU… AȘ FUTE-O ȘI EU PE TÂRFA DIN VASLUI…

Toate femeile sunt curve sau au mentalitate de curve… Asta se știe. De mici… Cunoscând pizda cam cât se poate cunoaște o pizdă, fata nu era la prima abatere, nu era virgină în nicio gaură, și nici așchia nu sare departe de trunchi. De fapt, fata era sătulă de pulă ca ursu’ de ghindă. În momentul ăsta, chiar când scriu căcatul ăsta de postare, o grămadă de târfe o sug, se bat cu pula peste fața, joacă de Sfântul Ilie, râgâie a pulă și se desfată. În Evul Mediu Timpuriu nu exista regula violului, căci dacă cineva spunea că ”frumoasa” l-a ispitit diavolește, ea era torturată până recunoștea că e e vrăjitoare și, ulterior, arsă pe rug. În acest caz, violul nu există. Vasluianca noastră e o curvă sătulă de pulă, iar, exceptând canicula, presa nu are subiecte. Mult mai curve decât făptura bătătorită în pulă de la Vaslui sunt presarii arondați politic pe la televiziuni și publicații, iar blogării cu ștat de căcat scriu ca să facă un pic de tam-tam. Cel mai penibil e un satanist cu cioc de la Trooper… A văzut gagiul că e foamete cu rockul futiflex și s-a gândit că e bună un pic de reclamă… Să vadă lumea că el e umanist. A simțit și el că prinde la proști. S-a piepănat, și-a făcut ciocul după Pacha Man sez o, și haț cu filmul pe facebook fiiindcă se playază automat. Eu nici nu l-am ascultat…Nici ce cântă, nici ce murmură despre târfă. Ia-o de nevastă, rockere! Fii spirtual ca în tinerețe, pe statuie, cu ghitara Reghin în mână încercând începutul de Nothing Else Matters… De fapt, pe toți îi doare în pulă și în jder de târfa din Vaslui. Pentru ei e doar o târfă și urmăresc doar să se dea pe la cur cu cremă de frondă. Mi-e scârbă de speculanți d-ăștia… Dacă ar fi fost liber, Dănuț Otevistu ar fi pus-o de un mic serial cu tânăra pizdoasă, căci în afară de a fi pizdoasă nu cred că are vreo calitate… Știu că acum vor sări pe mine zeci de căcăcioși cu faze gen să o violeze unii pe mă-ta, soru-ta, nevastă-ta, fie-ta… Mă piș! Eu sunt sătul de mimări de violuri și escapade sexuale de mic, prin toată Oltenia… Toți am făcut laba în grup, ne-am făcut că dormim ascultând părinții când făceau bătrânesc, ne-am călărit de copii ba în joacă ba mai serios, ne-am băgat mâna pe pulă și i-am dat altuia pe la nas, am futut-o pe x-uleasca prin pantaloni, ne-am lăsat pupați de bunici la puțulică și multe altele… Multe de tot… Orice manifestare a noastră are tentă sexuală. Chiar și săratul mâncării cu trei degete… Fata a căutat-o și a primit-o.

Sincer, sunt sătul de violuri de tip Berlusconi, Mike Tyson, Bill Clinton, Strauss-Khan (sau cum pula mea se scrie).

Târfa din Vaslui era o poamă, gagii o știau și nu au acostat-o de la orele de pian sau de la pregătirea pentru olimpiada națională de matematică. Întrebarea e simplă… DE CE A PLECAT CU EI? DE CE NU A ȚIPAT DIN PRIMA? DE CE NU L-A MUȘCAT DE PULĂ PE PRIMUL VENIT ȘI ÎL UCIDEA ȘI SCĂPA, IAR CEILALȚI INTRAU ÎN PANICĂ… Simplu… Fata era sătulă de pulă iar acum vrea banu’.,, Dar poate că nu au violat-o cum trebuia să o violeze… ”Viorele, picioru’…”

Numai că atenția acordată de presă subiectului e po0sibil să fi adus un mare deserviciu victimei. Pentru că a atras după sine și personaje care fac orice să fie în centrul atenției. Cum e Victoraș Ponta. Care s-a apucat să facă declarații pe marginea cazului.

„Îmi exprim solidaritatea cu victima infracțiunii de la Vaslui și cu toate victimele care au de suferit în țară și pentru care nu se face dreptate.

Îmi exprim indignarea pentru faptul că de ani de zile spunem că ‪Justiția trebuie să îi pedepsească pe toți în mod egal, de ani de zile se văd la TV doar bătăliile politice, dar dacă nu se afla de către presă ce s-a întâmplat la Vaslui, niște infractori periculoși stăteau acasă.

Cred că e un lucru foarte grav că nu ne concentrăm pe viața de zi cu zi a oamenilor. Vreau să cred că după acest moment se va schimba ceva cu adevărat!” a spus Victor Ponta.

Acum …. dacă declarația e dată de Victor Ponta, liderul PSD, omul politic … nu are nici pe dracu. Are imunitate în declarațiile politice și nimeni nu îi poate spune nimic. Ca la Vadim.

Dar dacă declarație e dată de premierul Victor Ponta, cel care are în subordine Ministerul Justiției, această declarație poate influența decizia unui judecător, ceea ce ar duce la anularea întregului verdict și rejudecarea lui în țară, în cel mai bun caz, sau anularea lui și achitarea inculpaților, într-un proces CEDO, în cel mai rău caz.

Dar tu, ca prim-ministru în funcție, când faci o declarație de presă ar trebui să iei în calcul și cea mai urâtă posibilitate, nu?

Și uite așa 7 haimanale bune de castrat și pus la muncă silnică or să umble libere printre noi, pentru că unii nu au acordat atenție țării atunci când trebuia, pentru că Bahmuțeanca tocmai avea un schimb de bilete cu Bahmuțeanu.