Vrem sănătate pentru copiiii noștrii!

O altă părere despre același subiect. Igiena orală a copiilor.

Caroline Scribit

Vorbea Alin deunăzi despre sistemul de sănătate, proiecte de lege și educație. Motivația lui referitoare la respingerea Proiectului de lege despre educația pentru sănătate sau cel prin care să îi educăm pe copii să se spele pe dinți face referire la alegeri și lipsa banilor. Eu vreau să merg un pic mai departe.

652x450_020273-aparat-dentar

Haideți să facem un mic exercițiu de imaginație. De curând încercam să îmi explic care e legătura directă între mentalitatea și cultura unei societăți și cei care o conduc. Nu mi-a luat mult să îmi dau seama că o societate coruptă va promova întotdeauna o educație proastă, investiții mici în sănătate și cultură, etc. Mulți dintre noi ne-am opri aici și am spune că la câți bani se fură în țara asta, nu mai ajung și pentru lucrurile care întradevăr contează. Am îndrăznit totuși, să merg mai departe cu raționamentul și am ajuns la concluzia că de…

Vezi articol original 415 cuvinte mai mult

2 gânduri despre „Vrem sănătate pentru copiiii noștrii!

Adăugă-le pe ale tale

  1. Pentru asta există două posibilităţi reale:
    – ca părinţii să realizeze că nu mai e de actualitate ”unde mănâncă două guri, mănâncă şi a n-a” şi să facă atâţia copii cât sunt în stare să crească în mod adecvat şi pe care să îi educe, fără a mai delega această responsabilitate către nişte oameni care hai să fim serioşi, nu dau pe dinafară de implicare
    – o reformă reală a şcoalelor. Trierea la sânge a profesorilor şi stimularea celor care chiar merită să rămână în învăţământ, astfel încât să ajungă iar o onoare să fii profesor nu doar o plasă de siguranţă pentru aceia care n-au sânge în instalaţie să se angajeze la privat sau să-şi deschidă o afacere proprie

    Însă câtă vreme se menţine starea de fapt şi forţa politică are nevoie numai de o masă de manevră uşor de manipulat, n-avem nicio şansă

    Apreciază

Mulțumim pentru feed-back.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

