Google te ajută … dar nu foarte tare

Iar am intrat în secțiunea de statistici. Și m-o mâncat degetu să văd cu ce căutări mai ajunge lumea pe la mine pe blog. Ce-am găsit mai frumos v-am adus aici. Eu am făcut cam ca mai jos

giphy

cum scapi de masturbare – în același fel în care scapi de doamna cu coasa. Adică nu o faci.

ce spune biserica despre atei – chestii urâte, nu te băga acolo că se lasă cu coșmaruri

dume inteligente – tu vrei să te dai mari în cartier cu originalitatea și „coolness-ul” tău, așai?

noaptea nuntii crestini– chiar îți trebuie ghid în noaptea nunții? Ai avut-o în pantaloni până acum pe post de aparat de pișat?

iosif maria cu pruncul se intalnesc cu talharul– și Iosif rămâne fără măgar și Maria fără virginitate.

sanse dupa masturbare – să ce? Să o mai faci odată? Să îți omori bunica?

filmata in timp cei curgea singe din pizda – ioi … coaie, mi-ai stricat filmul. Cum pula mea să vrei să vezi așa ceva?

plante adresa telefon – dealerul tău o intrat la zdup, așa-i? Și am utu cauți unul în cartea de telefon.

discutie cu habotnic – șah cu porumbeii. Adică îți răcești gura degeaba.

1biblebs

avortul text argumentative – să știi că prezervativele chiar sunt de folos. Nu mai tre să cauți pe net cum să o convingi să nu te pună 18 ani la plată.

de ce nu pot scapa de masturbare – pentru că n-ai gagică? Dăăăă! Dacă aveai … îți pierea cheful de sex.

casatoreste-te de tanar, viata nu te-asteapta – nici popa, ori nevasta e cea mai sigură cale să fugi exact la popă. Să te îngroape.

Inchiziția – ce te-au mai supărat ateii ăia, `tu-le-n cur de mitocani. Stai să vezi tu cum îi faci frigare, să îi dai exemplu.

unsul cu ulei în manualul de religie – Nică ? Serios? Tu n-ai crăpat amu 150 de ani. Paștele mă-sii de treaba, iar murdărești carțile bisericești?

ateu vs crestin – Steaua București vs. Rapid București … adică fiecare cu pizda mă-sii. Unii joacă fotbal, alții cerșesc mâncare.

ateii de pe internet – să înțeleg că nu ai avut niciodată ocazia să îi cunoști? Iaca ai acuma.

 images