Pro-Vitele au ieșit la plimbare în centru. Măgarul lider a vorbit.

Iaca s-a desfășurat și Marșul Pentru Viață. Sau, cum mai e cunoscut printre amicii mei, Plimbarea Vitelor în Centru. Pentru că nu poți spune despre o adunătură de țărănoi care vor să impună cu forța niște legi care să limiteze libertățile altora asupra propriului corp că sunt oameni. Nici măcar în glumă. Doar o adunătură de vite mânate din spate de elita băjeților în sutane.

646x5281

Mitropolitul Clujului, IPS Andrei Andreicut, a vorbit, sambata, in cadrul unui „mars pentru viata” desfasurat la Cluj-Napoca, despre „imputinarea nasterilor” din Romania si a spus ca, daca se doreste redresarea situatiei, „ar trebui ca fiecare familie tanara sa aiba macar trei copilasi”.

Și tare m-is eu curios, dacă trăiesc cu un salariu de 1000 de ron pe lună, cine pula calului îmi hrănește copii, dacă fac 3, cum vrea pula mărie tale? Că până una alta, abia îl creștem doi pe ăsta pe care îl avem. Ți se strânge curul că nu mai ai de unde scoate un franc de la botezul frăieștenilor? Sau că rămâi fără contribuabili? Că sincer nu mă prind.

Participantii la „Marsul pentru viata” – peste 2.000 de persoane, conform organizatorilor – s-au adunat, sambata, in Piata Unirii din Cluj-Napoca, avand bannere cu mesaje precum „Lasati copiii sa traiasca”, „Viata incepe in momentul conceptiei”, „Spune ‘da’ vietii”, „Pretuieste viata”, „Un copil e o bucurie”, „‘Da’ vietii, ‘nu’ avortului”, „Fiecare viata este un dar de la Dumnezeu”.

Și în tot timpul ăsta și-au bătut pula de proprii copii, cărând proprii copii timp de 2 ore prin frig și cu tot felul de pancarte grotești, cu avortoni de luna a șasea prezentați ca embrioni de maxim luna a treia. Au fost cca 2000 de persoane din care mai bine de 300 copii. Și sunt foarte curios care dintre organizatori are acceptul părinților scris pentru a fi prezenți copii la marș și cați dintre ei știu și care e legislația în domeniu. O plângere, ceva?

„Scopul acestui mars este de a binecuvanta viata. Dumnezeul nostru este al vietii, nu al mortii”, a spus IPS Andrei Andreicut.

În condițiile în care dumnezeul ăla al vostru se face vinovat de mai mult de 20.000.000 de morți numai în Vechiul Testament. Și pe care îl acuzați la fiecare cataclism că e mânios și îi pedepsește pe oameni. Oare un zeu poate avea pretenția nesimțită că e un zeu al vieții când I se pun în cârcă 200.000 de morți, câți au fost la ultimul mare tsunami?

La randul sau, episcopul greco-catolic de Cluj-Gherla, PS Florentin Crihalmeanu, a afirmat ca prin participarea la mars vrea sa transmita clujenilor un mesaj privind importanta vietii.

Și era oare necesar să scoți tu 2000 de oameni în stradă? Dacă făceai o campanie cu niște afișe și ceva spoturi publicitare nu aveai impact mai mare? Și era mai bine privit. Că ne-am cam săturat de marșuri și manifestații.

„Viata are o origine sacra, iar omul nu este stapanul vietii. O poate apara sau o poate distruge. Dumnezeu nu a creat moartea, ci viata, iar noi, oamenii, suntem chemati sa o aparam. Noi luptam pentru viata, pentru cei care nu au glas sa isi apere viata. Marsul este pentru viata, de la inceputul ei pe cale naturala, pana la sfarsitul ei pe cale naturala. Suntem si impotriva acestui pacat care este avortul, facut deliberat, fara nicio motivatie”, a spus episcopul greco-catolic.

Serios? Tu? Ăla care reprezinți una dintre cele mai criminale organizații, Biserica Romano-Catolică? Tu ca vii din partea unei religii care a măcelărit milioane doar pentru că așa vor mușchii lor? Dute mă … cântă la altă masă. Omul este și va rămâne stăpânul vieții lui, fie că vrea gașca ta de homosexuali ascunși în spatele sutanei. NU mă înțelege greșit, nu am nimic cu gayi, dar voi sunteți gay anti-gay, ceea ce vă face ipocriți infinit.

Cristian Borz, unul dintre organizatorii marsului desfasurat sub sloganul „Fiecare viata este un dar”, a afirmat ca scopul manifestarii a fost „sustinerea dreptului la viata pentru toate fiintele umane, incepand cu momentul conceptiei si pana la moartea naturala”.

Pentru că așa vă stă bine vouă, cretinilor. Că doar eu nu trebuie să am dreptul să decid ce fac cu corpul meu, când și dacă am chef să îmi iau gâtul și dacă am sau nu chef să îmi transmit mai departe genele. Hai mai mergeți voi lejer spre pulă. Că sunteți demni de temelia Sfintei Golii Știa el Eminescu ce știa.

„Marsul a fost si unul impotriva avortului, dorim ca familiile sa aduca pe lume copii, iar acestia sa traiasca in familiile in care s-au nascut”, a mentionat el.

Serios? Și cu hrănitul cum facem măi băiatul? Că dacă eu n-am bani o săptămână să mă cac la wc public, e musai să cac plozi. Sau să îmi pun muierea să cace plozi fără număr, că așa are chef unu de îl cheamă Andreicuț. Hai … ”toarce spateleși apleacă-te, că am o surpriză pentru tine.

 Iaca sursa