La mulți ani Blogule !!!

S-au împlinit deja 6 ani de când caut, aproape zilnic, în funcție de timpul care îmi mai rămâne, știri ce țin de religie. Sper la încă pe atât.

Am primit sute de înjurături, am găsit, treptat oameni ca mine, care au un dinte împotriva tuturor religiilor, dar mai presus de toate asupra tuturor banilor dați cultelor.

Oameni uimiți de ipocrizia car domnește în rândul reprezentanților religiilor, nu doar al BOR, ci și a celorlalte. Care de multe ori rămân cu gura căscată când mai aud câte o perlă din partea unui religios.

pencil5

Dacă la început nu a fost deloc plăcut să văd cum îmi sunt judecate opiniile, cum sunt înjurat de cei care cred că încrederea într-un prieten imaginar le oferă superioritate morală, să privesc cum cei ca mine erau amenințați, înjurați, acum lucrurile s-au mai schimbat.

Nu, nu mai primesc atât de multe înjurături. Nici chiar atât de multe amenințări. Unii par să se mai fi destupat. Iar alții, deși gândesc la fel de înapoiat ca acum 6 ani, au înțeles, într-un final, că nu pot opri zecile de voci raționale, că nu ne lăsăm intimidați de ceea ce ei consideră a fi blesteme și anateme sau afurisanii.

Am criticat dogme, sisteme, acțiuni, alături mulți alți „prieteni”, printre care o să amintesc doar câțiva: Blog de reflexieCugetările pietrei,  Truth, Liberty Progres. Me-am luat înjurături și, ocazional, ne-am înjurat și între noi, dar am continuat.

Acum … treaba noastră pare făcută. Misiunea ateilor militanți e apoape completă, pentru că lucrurile se mișcă, încet dar sigur, în direția bună, aceea a laicizării, dovadă și ultima hotărâre a CCR care a scos obligativitatea religiei din școală.

Și asta cu contribuția incomensurabilă a domnului Emil Moise, omul care a învins binomul religie-stat și care a stricat ploile mafiei BOR, și a organizației A. S. U. R., cea care încearcă, atât cât poate, să îi apere pe cei care se confruntă cu discriminarea religioasă. Și asta cu riscul de a se trezi cu tot felul de acuzații în spate, care de care mai fabulistice.

Dar noi, unii, mai rămânem. Stăm în continuare de pază, pentru că din urmă vine o generație care a fost puternic îndoctrinată, care a fost forțată să accepte normele religioase ale mafiei BOR, care acum are nevoie de oameni care să nu cenzureze informațiile care pot dăuna acelui sistem de valori, atât de mult lăudat, dar atât de înapoiat.

La mulți ani mie … și altora … Și la mai bine.

P. S.

V-am încărcat o galerie cu toate imaginile folosite vreodată pe blog… Poate vă plictisiți🙂