Eu nu sunt Charlie. Dar aș vrea să fiu Kalashnikov

De câteva zile îmi e plin news-feed-ul de ăștia care ba sunt ba nu „Charlie”. Și mă bate tare.

Ok … nu sunt de acord cu căcații care dau vina pe victime. E un comportament demn de un țânc de clasa a IV-a care încă nu a aflat ce înseamnă responsabilitatea. Și îi consider doar demni de milă. Și cam atât. NU poți să le ceri mai mult unor oameni care ar vrea să te trimită după gratii pentru că tu ai comentat ceva nașpa despre liderul lor religios. Atât îi duce capul… mai mult nu e. Și da, aici mă refer și la personalități române, cum e politrucul de Pleșu.

images

Nu pot să fiu însă de acord nici cu cei care își schimbă poza de profil cu una pe care să scrie „Je Suis Charlie”. Sau cu cei care ies la manifestații pașnice în sprijinul morților. În primul rând pentru că morții nu mai au de ce să fie sprijiniți. Nu mai au nevoie de nimic. De aia sunt numiți morți. Cei care rămân să se teamă de urmări sunt cei încă în viață. Cei care se știu non-musulmani și care ar vrea să își poată permite, măcar în țara lor, să poată face mișto de orice.

download

De ce nu sunt de acord cu ei? Pentru că manifestațiile nu rezolvă nimic. Manifestațiile nu fac decât să le arate celor ca ei, teroriștii, că nu suntem capabili să reacționăm altfel. Că … corectitudinea politică, să-i spunem așa, nu ne dă voie să aplicăm singura lege care ar funcționa în astfel de situații: Legea Talionului.

Pentru că e singura reacție pe care o merită niște jigodii de oameni. Niște gunoaie pentru care o carte e mai presus de tot progresul social, pentru care o caricatură reprezintă o jignire demnă de o declarație de război.

În locul celor rămași aș face un singur lucru … purificare etnică. Dar nu cu omor. Că nu are rost să înmulțești sângele de pe străzi. Aș lua tot ce înseamnă musulman și nu are cetățenie și l-as trimite în pizda mumă-sii, acolo unde să poată arunca pe cine vrea el în aer. Iar cu cei rămași aș discuta pe cu totul și cu totul altă tonalitate: rămâi, că ești cetățean, dar îmi respecți legea. Altfel … la frații tăi cei dragi, în deșert.

charlie-hebdo-15

Și aș aplica inclusiv un 7,62 celor care s-ar opune unei astfel de curățenii. Pentru că nu destabilizezi un stat și legislația lui doar pentru că mă-ta te-o fătat când i-o sugea lui Muhamad.

Nu, nu sunt Charlie. Pentru că cei ce sunt Charlie nu au destul tupeu. Eu nu sunt nici Ahmed, cel ce a tras arma din toc pentru ca alții să îi poată batjocori religia. Eu sunt eu. Și eu, la mine acasă, îmi permit să îi zbor creierii ăluia care face figuri. TU, Franța, de ce nu o faci ?