Mănăstirea Petru Vodă. Cuib de jeg legionar

dsci6476

24 iunie e o zi de tristă amintire pentru poporul care încă mai sălășluiește în granițele astea. Pe 24 iunie 1927 se înființează Legiunea Arhanghelului Mihail, grupare paramilitară, de orientare fascist-naționalistă, condusa de Corneliu Zelea Codreanu.

Gruparea va ajunge mai târziu să poarte pe emblemă, o dată cu crucea cu zăbrele, sângele lui Iorga, Virgil Madgean, I. Gh. Duca și alții, mulți executați în masacrul de la Jilava sau în timpul Pogromului de la București.

Vă întrebași poate de ce dracu bat câmpii și de cand m-am apucat de predat istorie pe blog? Foarte bine. Nu că nu aș avea destulă istorie pe aici. Dar am găsit întâmplător un clip, în marea de clipuri creștine de pe Youtube, cu un neica. Niecă care (da, e cu întenție) s-a apucat pe 21 iunie să elogieze mișcare de mai sus. Aia care nu a făcut altceva decât să promoveze anti-semitismul, xenofobia, extremismul naționalist.

„Trebuie să avem cu toţii convingerea că Mişcarea Legionară a fost de la Duhul Sfânt (…) Suntem datori să mai salvăm ce se poate salva, şi anume, în primul rând, să ne salvăm sufletele de ispite, de păcate, de tot felul de căderi (…) Să ajutăm pe cei din jurul nostru să ducem mai departe această sfântă Mişcare Legionară”

Păi bine mă gunoiule, mă jigodie ordinară, care n-ai munci 5 minute, mă scârbă împuțită, neam de păpușar putrezit. Cum vii tu, mă nespălatule, clăti-mi-aș pula în amigdalele tale, să vii să îmi spui că o mișcare fondată de criminali, pentru criminali, e inspirată de …..

Ai… sorry, am uitat din ce tagmă faci parte. Scuzabil. Complet scuzabil. Oamenii cu probleme, așa ca tine, nu ar trebui totuși să fie cazați în niște instituții specializate? Eu parcă așa îmi amintesc.

Săracul … cu duhul e parte din ACEA mănăstire. Petru Vodă. Celor care nu vă spune nimic numele, e unul din ultimele cuiburi compacte de legionari, asemenea ăstuia. Justin Pârvu, un legionar vedetă a creștinismului românesc, a trăit tot acolo. E ăla la care îi cântau maicile, la înmormântare, refrene legionare.

Patriarhia, capul acestor jigodii, anunță însă sec că aia nu e părerea oficială. Și cam atât. Nu auzi de mustrări, nu auzi de … nimic. Asta înseamnă că boii de acolo pot spăla în continuare creiere de tineri, că nu îi trage nimeni la răspundere.

Nu mergeți măi, nici unul, cu o cameră de filmat? Să îi filmați negând existența holocaustului? Poate așa îi liniștim.

holocaust-remnants2-gifLater edit:

Nu, nu m-am putut abține să nu înjur. E 2 dimineața, nu mai am țigări, mi-e îngrozitor de cald și dau de specimen. Și nu, n-am ascultat mai încolo. Vă las pe voi. Eu țin la laptop și nu vreau să îl sparg.