Ateii cănd se ceartă nu folosesc înjurături.

dinosaur-siege-716984-lw

M-am decis să dau din casă. O discutie elevată, plină de invățăminte creștineșt, putartă între doi atei. Have fun 🙂

Mashinka

Mai Patmosis, eu nu locuiesc la Antipa. Te lasa memoria. Vezi ce patesti daca nu iti iei pilulele?

Leviatan DarkMaster

Macar astia mi-or facut cinstea sa ma cazeze in muzeu. Pe tine turistii vin sa te viziteze in pestera.

Mashinka

Daca te gandesti bine, e si logic sa fie asa. La rata ta de degradare, in curand nici macar datarea cu carbon n-o sa mai aiba rost.

Leviatan DarkMaster

Macar o mai ramas ceva de datat cu carbon. Nu tre sa imi afle varsta dupa stratul geologic in care m-or aflat.

Mashinka

E bine ca inca esti optimist in privinta varstei tale. In curand or sa te bage in conservare.

Leviatan DarkMaster

Corect … mai au macar ce. Fata de interlocutor …

Mashinka

Interlocutorul e inca on stand alone mode. N-are nevoie de bandaje ca sa-si tina oasele la un loc.

Leviatan DarkMaster

Stand alone din cauza mineralelor care au inlocuit continutul. N-am vazut fosila care sa aiba nevoie de bandaje. Mumii, mai tinere fiind, destule.

Mashinka

Te tii bine pt. cineva pt. care rigor mortis e un fapt implinit.

Leviatan DarkMaster

Mai … la barbati rigor mortis e ceva benefic. La femei insa … incapaciteaza persoana in implinirea sarcinilor de serviciu.

Mashinka

Sa inteleg ca nu folosesti citrat de sildenafil pt. ca ai uitat pana si cum se mai foloseste cutia de scule?

Leviatan DarkMaster

Nu am nevoie. Rigor mortis m-a priins cum trebe. Pacat ca pe tine nu. Pana una alta … vezi ca te cauta fostu`, T. Rex. Si insista sa ii spun unde sa te gaseasca.

Mashinka

Te-a prins cum? In borcan?

Leviatan DarkMaster

Nu. Ci in ipostaza corecta pentru a arata unora (femei) ce tre sa tina in de fiecare data cand au chef de vorba: un deget.

Mashinka :

Ai ajuns ca-n bancul ala cu batranul profesor de anatomie: „barbatul are 12 organe genitale: degetele, limba… da’ nu imi amintesc care e ultimul…” Pilula, bunicu’, unde-i pilula?!

Leviatan DarkMaster

N-am nevoie de pilula. N-as putea sa o folosesc cu tine oricum, ca si-ar pierde efectul. Plus ca nu mi-am aflat inca nici o fantezie care sa aiba legatura cu sexul cu fosile din Jurasic.

Mashinka

Sunt prea tanara pentru un mosneag din Precambrian?! :))))) Te-ai ramolit rau. Insultele tale incep sa semene cu niste complimente.

Leviatan DarkMaster

Nu draga. Pur si simplu nu ma atrag protozoarele. Nu m-a pasionat niciodata o creatura aparuta in Paleozoic si decedata impotriva vointei ei in Jurasic. Noroc cu fostul tau, ca te-a eutanasiat. Desi daca l-ar gasi pe ala care te-a dezgropat…l-ar face gratar.

Mashinka

Micuta mea procariota, observ ca varsta ta inaintata isi spune cuvantul. De ce nu cauti tu o membrana nucleara ca sa iti izolezi informatia genetica de restul… celulei, ca ti s-a defectat mezozomul si ti se scurge ADN-ul. Daca insisti sa fii atat de simpatic, poate-ti imprumut eu… sau nu

Leviatan DarkMaster

Mai eucariota… De cand m-o pus Supa primordiala sa ma iau cu tine…era sa raman si fara nucleu. Mai bine incearca ceva evolutie…ca pana una alta…eu imi caut partenera pe valoarea mea, sa punem lumea in miscare.

Mashinka

Se vede ca esti cocalar. Deja incepi se vorbesti de valoarea ta… Te dai cu bacteriile si cianobacteriile, ai? :)))

Leviatan DarkMaster

Ok….I give up. Ma duc in lacul meu de trilobite. Nu stiu cum se face dar se pare ca dinozaurii se lipesc numai de creaturi neevoluate si nevertebrate. Si ajung sa ramana numai cu ADN-ul de pe ei. Pana una alta ma gandesc ca ar fi fost super daca la formarea pamantului ai fi ales o piatra sa te semnezi, sa stie lumea ca ai existat. Ups…Pamantul inca nu se intarise destul cand te-ai nascut tu.

Mashinka

Pisi, schimbi speciile si regnurile ca pe sosete! Te lasa cumva memoria?

Leviatan DarkMaster

Pe mine nu. Eu sunt in avantaj: spre deosebire de nevertebrate am o memorie ceva mai mare… Au, eu chiar am memorie, nu ca tine.

Mashinka

Povesti. Ia spune, pt. ca tot ai fost acolo si te dai mare, mai tii minte cand ai trecut de la mediul acvatic la mediul terestru?

Leviatan DarkMaster

Mai … eu imi amintesc si trecerea de la un mediu la altul si prima si ultima partenera din ultimii 3 eoni. Ia zi, tu mai tii minte cand ti-a facut cineva avansuri? Si sa nu fi fost un betivan din Vaslui, ca aia … ar fi in stare.

Mashinka

Scumpa mea procariota, eu vanez, nu sunt vanata. Am demnitatea mea, ce nucleul meu individualizat! Daca tin bine minte, asa te-am prins si pe tine.

Leviatan DarkMaster

Daca imi aminintesc eu bine, exista in lumea asta specii care momesc prada. Si se lasa cu caz de deces. De ce crezi ca ti-au trimis aia acasa certificatul tau de deces? Credeai ca esti in Viata? Spre deosebire de mine … la tine nici din ADN-ul mitocondrial nu mai pot astia recolta probe

Mashinka

Te-ai ramolit de tot… Parca ti-am mai spus ca la batranete nu-i ok sa mai ai incredere in propriile parturi si in modul in care nu mai vezi realitatea… Ca tot vorbim de probe… pantalonii maro, Maria Ta?

Leviatan DarkMaster

Nu prea mi se potrivesc. Culoarea maro se potriveste mai bine protozoarelor. Se asorteaza cu creierul…ups, iar am uitat, voi nu detineti asa ceva. Chiar, voi mai aveti ceva in afara de nucleu? Ceva sa nu folositi la sex.

Mashinka

Cine vorbeste de sex?! Voi, procariotele, va reproduceti asexuat… acuma stiu ca tu esti mai vioi asa, de felul tau… da’ usor cu pianu’, ca se varsa clapele. Vorba aia: radem, glumim, da’ nu parasim incinta.

Leviatan DarkMaster

Mai…dovada ca noi mai facem si sex e in faptul ca inca mai exista viata pe Terra. Inainte sa imi dai mie lectii de sex vezi de cauta un tutorial care sa te invete cum se excita un nucleu. Aaa…si prefer celule mai tinerele pt reproducere, asa ca sa nu vii la mine pt practica.

Mashinka

De ce as veni la un mos care s-a nascut jucand, pt. ca pamantul inca era inca fierbinte? Da, recunosc ca am adunat bolovani din spatiu. Pietrele tale de la rinichi. Inca de pe vremea aia erai batran…

Leviatan DarkMaster

Esti sigura ca nu erau resturi inghetate din placenta ta, dupa primul urmas?

Mashinka

Nu fi trist. Stiu ca ti-ai dorit sa fii avut si tu urmasi, dar pt. ca te-ai nascut demult, nici nu iti mai aduci aminte ce gen ai,daramite cum sa te reproduci. Amu’ ai putea cel mult sa depui niste oua…

Leviatan DarkMaster

Pai ce tu mai stii cum e? Vezi ca e posibil sa se sperie pana si Spiderman cand o sa vada ce paienjenis se ascunde sub fusta ta. Am toate sansele sa gasesc Atlantida acolo.

Mashinka

Nu stiu dintr-acestea . Cel putin eu nu incerc sa imi stabilesc sexul uitandu-ma intre picioarele partenerului.

Leviatan DarkMaster

Teapa. Eu nu ma uit intre picioarele PARTENEREI. In schimb tu tre sa te asiguri ca nu iti face avansuri vre-o TIPA. De preferinta cam tot de pe vremea ta.

Mashinka

Mai stii ce e aceea o partenera? Si cum faci sa deosebesti genurile? S-apoi, cum? Cum vrei sa pui motor la caruta?

Leviatan DarkMaster

Chiar asa…cum faci? Ca ma chinuie intrebarea asta de ceva vreme si tot am asteptat pe cineva mai batran ca mine, care o asistat la inventia focului. Plus ca pot paria ca stii si care e ala care o muls prima oara vaca, si la ce s-o gandit cand s-o apucat.

Mashinka

Nu stiu dintr-acestea . Cum sa stiu, bunicule, ca tu esti ala care-si pune motor cu reactie la caruta si-si inhama caii la bicicleta, pt. ca a uitat la ce folosesc?

 Animated Dino

