Înghețata pro-avort. Și pro-life-erii

abortion

Liga anti-avort din USA lovește înghețata. Nu, nu glumesc. A cam apărut pe canalele de știri din exterior. Băieții veghetori de fofoloancă din țara tuturor posibilităților au auzit de proiectul unui magazin de înghețată și și-au luat foc. Probabil că ăștia urmăresc tot ce are gaură să vadă dacă nu face sau promovează avortul. Deși în cazul de față nu era vorba nici de una, nici de alta.

Jodie Ostrovsky, proprietara magazinului de înghețată What’s The Scoop? Din Portland, Oregano, a mai colaborat cu Planned Parenthood și înainte. „Nu s-a întâmplat nimic” a declarat pentru The Huffington Post. „Sincer, anul acesta nici m-am gândit la asta.”

Acum sigur se gândește. Susținatorii anti-avort au prins de veste de planul de a strânge fonduri pentru Planned Parenthood  și și-au făcut cunoscute nemulțumirile. Nemulțumiri care nu văd cum îți aveau rostul. Ce treabă au să își bage nasul niște neni care păzesc pizdele muierilor gravide în afacerile unui magazin.

What’s The Scoop? Donează tradițional 10% din profituri unei noi organizații în fiecare lună și 50% din profiturile fiecărei arome tematice. Dar când au lansat aroma pentru Planned Parenthood, cumva, cineva din blogosfera anti-avort a postat ceva despre ei și s-au trezit asaltați de mesaje de ură, ocazional amenințătoare, mesaje vocale, cele mai multe de genul ăsta:

Înghețata pentru avort??? #Rugați-vă pentru această organizație rătăcită și pentru sufletele pierdute în ea. Rugați-vă pentru asta … Burton (@EBurton4Life) July 19, 2014

Adică ca mai toate mesajele care vin din partea creștinilor care nu pot concepe că alții au alte păreri decât ei. Eu am ajuns să le spun simplu „Iubire creștinească”

Așa cum face în mod regulat cu grupurile locale, What’s The Scoop? S-a aliat cu Planned Parenthood pentru a crea o nouă aromă, în cazul de față o combinație de miere, vanilie și petale de trandafir numită Rose City Revolution. Magazinul a stabilit cu organizația să vândă înghețata, pentru o anumită perioadă, și să păstreze jumătate din profit. Pe 17 Iulie What’s The Scoop? a găzduit o petrecere de 3 ore, unde organizația a făcut lista de invitați. În timpul petrecerii magazinul a donat 10% din vânzări grupului. Ideea care e destul de eficientă dacă te bazezi pe un rulaj extins, cu profit mic per unitate dar cu profit mediu la întregul stoc.

Cumva, gândirea orientată către comunitate a dat de teren dificil, înainte ca măcar să ia avânt. Ostrvsky a spus că efectele negative au apărut printr-o postare pe un blog anti-avort, care a numit aroma „Blood and Scream”. Exact. Oamenii compară o aromă de înghețată cu o combinație de sănge și altele. Mă întreb cum ar trebui să se numească o aromă dedicată nașterii, unde te caci, te piși și iar te caci, în fața mai multor personaje care comentează despre tine. Unde te rupi și umpli medicul și asistenta de sânge.

Într-un alt comentariu Ostrovsky a fost comparată cu Mengele, nazistul care făcea experimente pe oameni și efectua selecțiile pentru camerele de gazare. Cumva creștinul care a făcut comentariul nu știa că Josseph Mengele a fost creștin practicant. Sau al lui șef suprem, Hitler. Pentru că ăsta a fost până la urmă motivul anihilării evreilor: răstignirea unui personaj biblic imaginar, Isus.

Și totuși pagina de FaceBook a magazinului a primit o avalanșă de mesaje de susținere. Ceea ce mi s-ar fi părut și normal. Ar fi fost destul de înfiorător să ajungi la concluzia că în USA nu mai trăiesc decât cretini și bigoți.

 kindly-fuck-off

Anunțuri

Mulțumim pentru feed-back.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

%d blogeri au apreciat asta: