Ateii s-au întâlnit azi …

Și a fost și întâlnirea de vară a ateilor din Cluj Napoca. Ne-am adunat o gașcă mai mare, la un local în care ne vedem destul de des în ultima vreme, Bulgacov Cafe, și am povestit vrute și nevrute.

Asta până s-a ajuns la discuții serioase.

Am reușit să ne etalăm ultimele pentagrame satanice, cu tot felul de decorațiuni pe lângă ele, care de care mai scumpe și din diferite materiale. Cea mai faină a fost a liderului grupului, care se pare că, din ofrandele aduse de noii adepți, își permite să umble cu o pentagrama confecționată din aur.

După care a venit a mea, pe locul doi, ca a celui cu multe adepte feminine, care mai face și publicitate grupului. De restul mă doare în bască, ca îs neimportanți.

După care am ajuns să discutăm ultimele rețete pentru Sabath, mare parte din ele având ca preparat de bază carnea de broască râioasă. Totuși una dintre ele mi-a atras atenția: un sote de bebeluș de 3, până la 6 luni. Se prepară la fel ca soteul de vită Burghinion, doar ca în loc de carne de vită, vom folosi pulpele bebelușului.

devil-child-oUna peste alta a fost a naibii de faină întâlnirea și ăla care nu s-a prins că până acum am făcut caterincă … Marș la loc, loază !!!

Un gând despre „Ateii s-au întâlnit azi …

Adăugă-le pe ale tale

Mulțumim pentru feed-back.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

