Preot pedofil. Idealul BOR

Fac ce fac și tot în Moldova mea natală mă întorc. Cum să nu o fac când acolo sunt cele mai faine știri despre cei ce ar trebui să fie repere morale pentru populația de rând. De data asta … mă mir că respectivul încă mai trăiește și nu a fost linșat de populația satului pe care se presupune că ar trebui să o îndrume în cele spirituale.

Doru cozma

În rândul enoriașilor din satul Bădeni, orașul Hârlău, județul Iași. Aproape 100 de persoane s-au strâns, duminică, în fața Bisericii din sat, în semn de revoltă față de preotul Doru Cozma. Localnicii îl acuză că, în timpul spovedaniei, atingea fete minore, iar întrebările pe care le punea erau mult prea intime. Părinții copilelor care s-au plâns că au fost mângâiate pe sâni și fund au depus plângere și la poliție și au început să-și ducă fetele la psiholog [ … ]

Măi părinte … Eu înțeleg că Isus ăla a spus ”Lăsați copii să vină la mine” dar sunt sigur că nu la asta s-a referit. Cum mama dracului să te apuci să mângâii țâțele unor copile care ar putea să îți fie fiice? Paștele măsii, nu erau destule neveste tinere în satul ăla care să îți satisfacă fanteziile neîmplinite de coana preoteasă?

Cât despre întrebările puse în timpul spovedaniei, nu mă miră. Am mai povestit eu la un moment dat, printre amicii mei, că m-am dus la un popă, numai să scap de gura fostei mele soacre. Și ăla, deși știa omul că nu am nici în clin nici în mânecă cu religia lui, a început să mă întrebe în ce poziții mi-o pun cu femeia. M-am enervat atât de tare încât m-am ridicat și l-am întrebat, aproape strigat, dacă nu vrea să îi împrumut o carte de a mea, cu ceva poziții sexuale, dacă tot vrea să învețe.

Se obișnuiește de către mulți preoți , la spovedanie, a se întreba amănunte din viața intimă a enoriașilor pentru că singura poziție acceptată în sânul bisericii este cea a misionarului, după cum spune în Îndreptarul de spovedanie,  pentru a evita producerea de plăcere. Pentru că la ei sexul e doar pentru reproducere.

În continuare, nici o surpriză. Superiorii părințelului pedofil au încercat să îi ia apărarea, susținând voalat că nu e decât o înscenare a celor 2 copile care au depus plângere până acum.

Reprezentantul Mitropoliei Moldovei şi Bucovinei, Marian Timofte, a ţinut să îl apere pe preotul acuzat. „Personal, îmi este greu să cred că preotul din satul Bădeni ar fi în stare de aşa ceva. A avut timp de 18 ani de preoţie o activitate excepţională, fără pată. Are o familie unită, un fată ce învaţă la liceu. Cum aş putea crede că în timpul slujbei de spovedanie, în timp ce dădea cu cădelniţa, preotul pipăia fetele? De ce nu l-a văzut nimeni? Nu existe probe. Părinţii acelor fete nu au depus plângere la poliţie, iar el neagă. Ce să înţelegem de aici? Sunt două fete care îl acuză, ele sunt prietene, nu ştiu exact de ce ar face aşa ceva unui preot, însă eu nu cred că preotul Doru Cozma ar fi în stare de aşa ceva”,

Măi … la spovedanie popa nu dă cu cădelnița. Stă aplecat asupra enoriașului care își mărturisește păcatele. Îi pune ăluia patrafirul în cap și îl ia la întrebări. Și dacă în biserică nu era mai nimeni, sau erau una, două babe chioare, normal că nu a văzut nimeni. Așa că mai ușor cu tâmpeniile de genul ăsta.

Cât despre faptul că el neagă … no … serios? Adică ai văzut infractor să recunoască că a comis-o, de bunăvoie, fără să aibă nimeni dovezi împotriva lui? Și … sunt două, prietene sau nu. Iar el … e unul. Pe cât punem pariu că, dacă răscolim bine, mai sunt și altele? Nu doar astea doua.

De la mine, la final … HAI SICTIR!!! Avem o gașcă de hoți care ne conduc finanțele și o gașcă de pedofili violatori care au pretenția să ne conducă moral … Ne merităm soarta !!! Uneori îmi doresc să am cancer terminal și o centură cu 4 kg de C4 și 6 kg de bile de rulment, de 5 mm.

