Razi cu lacrimi, ce mai cauta astia !!

Am dat ieri o centralizare pentru termenii de cautare care au adus cititorii la blogul meu. Ce am gasit intre termenii de cautare … m-a facut sa ma pis de ras. Asa ca v-am facut si voua o selectie. Cifra de langa e numarul de cautari de saptamana asta. Spor la ras.

despre ce gandesc baietii3

Daca ar sti fetele ….ar fi toate lesbiene de mult. Noroc ca nu au facut astia un dispozitiv portabil de citit gandurile la baieti

futem1

Si Cautati pe Google ce? Indicatii de directie ? Spectatori ?

prosti_despre_sex1

Prostii …da. Despre sex, ca asta pot face, sa vb despre el. Daca era prosti la sex, era curioasa treaba.

sarcina intrauterina1

Toate sarcinile sunt intrauterine. Alea care nu-s, extrauterinele, duc la moartea mamei daca nu sunt avortate. Asa ca …

spiritul unui om prins in poza1

Si eu am prins in 5 poze un spirit. Am uitat ca filmul mai fusese facut o data. Supraexpunerea nu iti spune nimic?

testament hieroglife1

Fuck … de ce ti-ai scrie testamentul in hieroglife? Ca sa dea urmasii toata mostenirea ta pe  traducere? Asta daca le ajunge si nu mai tre sa aduca de acasa!

mai bine e sa fi ateu sau crestin?1

Na … tu alegi! Ateu, si nu te freaca nimeni la cap toata viata cu nici un fel de intoleranta, cu nici un fel de obligatii catre popa. Sau crestin si pupi poala popii toata viata. Dar macar traiesti in rai dupa moarte. Suna ciudat ultima propozitie.

sex cu popa1

Mai … eu prefer cu femeia. Dar cine sunt eu sa iti discut tie gusturile. Daca cu popa iti place, cu popa fa. Macar sper ca esti o viitoare proteasa, ca altfel …..o sa fie greu sa o convingi pe aia care ii e deja nevasta.

scapa de masturbare1

Nu poti. Crede-ma. Am 29 de ani, si de vreo 15 incerc. Nu pot, mai ales daca nu am femeie, asa ca incerci degeaba.

definitia cuvintului pervers1

N-ai auzit de DEX? Poate ar fi bine sa cumperi unul. Daca nu, e online o varianta, incearc-o.

masturbare retin sperma1

De ce? O donezi? Ai contract cu vre-o banca de sperma? Ca am si io nevoie de ceva banuti si … am inteligenta mare !!

cum ne futem?1

Pe bune? Ai nevoie de manual de utilizare pt sex? Esti ….lerla fratzica!!! Tareeee.

sex oral si biserica1

Nu !! Astea doua la un loc nu au ce cauta in aceeasi expresie de cautare !!! Biserica nu practica sexul oral, decat daca e cu baietii de altar!!

solutii contra masturbarii1

Ce fel de solutii ? Poate o manusa cu tepi? Ca altele …nu functioneaza. Cand inveti ca e placut … e prea tarziu sa mai renunti.

fututa cu patima1

Bat si fut ca masina de cusut !!! Sau cel putin asta ai vrea tu sa faci! Ca se vede ca vrei sa inveti. Macar bun ca iti dai intereseul. Nu o sa ramana fata total dezamagita.

fete minore fac sex1

Wrong … nu cauti asa ceva. Nu pe net. Cauti minore si faci sex cu ele. Nu cauti filme cu minore.

li se intampla dambla1

Cui ? De ce ? Si ce daca ? Ce naiba cautai ? Bolnavi psihici?

