Popa nu mai ia bani !!!

Mi s-a intamplat in sfarsit sa gasesc un preot care recunoaste cand i se dau mai multi bani decat e necesar. Desi nu e specimenul pe care sa il italnesti in fiecare zi….exista si asa ceva!
Acum o saptamana mi-a murit cineva din familie, bunicul meu. Nu era tocmai omul pe care sa il fi iubit toata lumea, pentru ca vreme de ma bine de 50 de ani a dus-o numai intr-o betie ca la urma sa faca un cancer si sa moara de la un ulcer.
Sarcina inmormantarii mi-a revenit mie si surorilor mele iar pentru ca mosul a fost crestin ortodox si a mea bunica e inca in vita, a trebuit musai sa respectam tot taraboiul ala inutil cu slujbe, popa, pomeni, praznic … etc.
La o saptamana dupa inmormantare m-am dus iar la casa bunicilor pentru nucs ce inutilitate de slujba de pomenire. Si dupa ce mi-a facut tot deranjul, ca a trebuit sa ii pun pe masa toate alea, bunica mea a vrut sa ii dea omului o suma de bani, pt deranj.  Si omul NU I-A ACCEPTAT. Initial nici ca mi-a venit a crede. Ca dupa momentul de surpriza sa spuna omul ca nu-i nevoie, ca i se dadu-se la inmormantaremai mult decat era necesar. In ziua cu inmormantarea primise omul 200 RON, ca sa nu aiba ce comenta.
Asa ca .. am gasit pana la urma si exceptia care confirma regula, intre popimea din Botosani.

