Talharie prin telefon !!!

Am mai dat de o rahatie de escrocherie pe piata. Si din nefericire i-a cazut victima si una din rudele mele, o matusa a mamei. Si totul se face telefonic. Oamenii te suna acasa si cand dau de cate un mos sau baba mai prostuta … treaba e ca si rezolvata ! Ma intreb cati au mai patit-o.

S-a lansat de ceva timp pe la noi o dracie de “medicament” numita “12 plante”, produsa de o firma de prin Cluj-Napoca.

http://www. 12plante.ro/

Reprezentantul firmei, cel sau cea cu care a vb matusa, femeie de 76 de ani, dupa ce a aburit-o si i-a vandut o porcarie de de medicament, i-a „recomandat” sa nu isi mai ia medicamentele recomandate de dr. Medicamente ce trateaza de la probleme cardiace si pana la alte complicatii ale diabetului.

Intrand pe site-ul lor am ramas tampit:

„12 este una dintre cele mai interesante cifre din punct de vedere simbolistic. Este numărul apostolilor, dar şi al lunilor anului, fiind considerat simbolul echilibrului divin. Unii adepţi ai ezoterismului consideră că cifra 12 este şi expresia familiei şi a sacrificiului pentru cei dragi. 12 sunt zodiile, 12 perechi de coaste ne susţin corpul, celebrăm 12 mari sărbători ortodoxe.”

Asta pare mai degraba a prezentare de slujba la biserica decat  a prezentare de medicament.

Daca e sa te uiti pe prostia aia de cutie gasesti o insiruire de plante si o gasca de gramaje.

Si pe cutie scrie ca nu isi propune sa vindece nik. Ca e doar supliment. Si cu toate astea idiotii care vand isi permit sa „recomande” intreruperea oricarui alt tratament.

Si ca sa o convinga pe femeie sa cumpere i-au spus scurt ca daca nu face comanda acum .. o sa plateasca si transportul, anume 30 RON, desi pe site, loc in care matusa nu are acces, ca n-are net si pc, este specificat ca transportul este gratuit. Tampitii ar merita dati in judecata pentru inselatorie si abuz de incredere.

Futui pe masa de idioti …

38 de gânduri despre „Talharie prin telefon !!!

Adăugă-le pe ale tale

  1. Exact. Am spus eu că nu am făcut. Cred că în comentarii pomenesc asta de vreo două ori. Care e relevanța? Aaa, și eu când am făcut-o nu am sfătuit nici un bolnav să renunțe la tratament. Spre deosebire de stimabilii.

    Apreciază

  2. E adevărat ca nu am citit comentariile, însă adevărul e ca eu nu cred ca i s-a spus sa renunțe la tratament. Părerea mea 🙂 dar dacă chiar i s-a spus asta, eu cred ca intra la caz penal.

    Apreciază

  3. Tu nu crezi că i s-a spus să renunțe la tratament? Ți se pare oare că mă doare în trișcă ce crezi tu? Madam, am lucrat în domeniul. Iar mare parte din ceea ce e scris în acest articol, care a apărut acum câțiva ani, în vremea când NICI MĂCAR NU ERAM ÎN CLUJ, deșteapto, ca să nu mai comentezi afirmând că scopul lui e să discrediteze concurența, așadar, ceea ce am afirmat în articol și în comentarii mi s-a confirmat ani mai târziu când, în domeniu fiind, am apucat a sta de vorbă cu foști și actuali angajați ai firmei Plantina. I-a, când te întorci în Cluj, de pe la capitală, întreab-o pe madam Lacrima Pop de mine. Nu vrei să știi câte povești am auzit :)) Dacă ar fi să le public, ar ieși mai mare hazul.

    Apreciază

  4. AGENTII de vanzari trebuie sa traiasca si ei nu au nici o responsabilitate dar cei ce incaseaza sumele imense din vanzarile acestor prafuri care nu stie nimeni de ce natura sunt au constiinta sau nu-i intereseaza decat castigul lor propriu ?

    Apreciază

  5. Nu, agentii de telemarketing nu au nici o raspundere legat de continutul acelor pilule. Si ei se bazeaza pe ceea ce scrie producatorul in prospect, nu pe o analiza facuta cu un spectometru de masa.

    Apreciază

Mulțumim pentru feed-back.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

