Sarbatorile lor … m-au omorat !!!

Si s-au dus naibii si sarbatorile astea. Mi s-a umplut telefonul de mesaje care de care mai idioate de La Multi Ani si Sarbatori fericite. Asta desi mai toti ai mei prieteni stiu ca sunt ateu si nu imi plac tipul ala de mesaje.

M-am saturat sa tot aud peste tot la radio colinde idioate, cantate in toate limbile pamantului, pe care oricum nimeni, nici intre crestini, nu le intelege. Si asta doar pentru ca se presupune ca inperioada asta s-a nascut un tip care a revolutionat religia mozaica, creand o alta religie, si mai idioata.

Mai saturat sa aud cum se umplu camerele de garda ale spitalelor cu omuleti care au baut prea mult si au confundat patul cu autostrada, mangaierile cu palma cu cele cu toporul, barbieritul cu lama cu cel cu coasa. De oameni care au postit cateva saptamani ca la urma sa se arunce asupra mancarii ca porcii si sa ajunga cu tot felul de indigestii ciudate sau cu toxiinfectii alimentare pe la spitale.

M-am saturat sa vad la Tv numai mesaje de pace de la politicienii pe care si asa ii doare in „14” de noi, cu ocazia sarbatorilor. Sa ii vad cum se dau mari crestini si cum oile pun botul la vrajeala cu Craciunul si spiritul sarbatorilor. Si se risca sa ii mai voteze inca o data.

Si mai ales m-am saturat sa ii aud pe popi behaind prin cartiere in cautare de oi proaste care sa le deschida usa si sa ii lase sa le stoarca banii pentru niste servicii imaginare. Sa ii vad cum aduna in buzunare baii pentru urmatorul Audi Q7 sau pentru urmatorul Mercedes ML. In timp ce ii doare in spatele casei daca cel care ii deschide usa are ce pune a doua zi pe masa copiilor lui.

Cu alte cuvinte …. M-am saturat de prostie, ingoranta voita, ipocrizie studiata, jecmaneala fatisa si tot ceea ce tine de sarbatori si spiritul lor.
Si mai ales … de boii din jurul meu care ma tot intreaba ce sarbatoresc eu ca ateu in perioada asta … ALCOOLUL tampitilor. Asa  ca …gura.

9 gânduri despre „Sarbatorile lor … m-au omorat !!!

Adăugă-le pe ale tale

  1. bai gagauta eu ti-am scris la multi ani nu are a face cu religia si daca nu iti place ce vezi la tv il inchizi sau dupa caz schimbi canalul , arunci tv pe geam s.a nu te plingi ca te ai saturat de ce fac altii stii cainele moare de drumlung si prostul de grija altuia
    eu cind ti-am scris mesajul stiam ca esti ateu
    alcoolizare foarte placuta pina la sf vietii

    Apreciază

  2. „bai gagauta eu ti-am scris la multi ani nu are a face cu religia si daca nu iti place ce vezi la tv il inchizi sau dupa caz schimbi canalul , arunci tv pe geam s.a nu te plingi ca te ai saturat de ce fac altii stii cainele moare de drumlung si prostul de grija altuia
    eu cind ti-am scris mesajul stiam ca esti ateu
    alcoolizare foarte placuta pina la sf vietii”

    Bai, retardel crestinopat, invata intai sa scrii romaneste!

    Apreciază

  3. retardel era tatal tau cand te crease pe tine
    in al doile rand nu sunt crestinopat
    in al treilae rand daca ai de facut un comentariu la articolul de mai sus ok daca nu vezi poate gasesti altceva mai bun de facut
    si sa stii ca proverbul cu cainele si prostul iti vine ca ti se potriveste

    Apreciază

  4. Nu … nu esti crestonopat. Pentru tine am inventat termenul de :
    CRESTINOTARD = Intarziat mintal din cauza crestinismului. Si nush care dintre noi e prostuil care nu mai poate de grija. Ce cauti pe blog ? Nu mai poti de grija credintelor mele ? Hai … cauta-ti treaba. Ca ma enervezi.

    Apreciază

  5. Arpi draga, e misto de tot cantecelul!!.. :)).. si foarte on-topic!

    Eu „tin” craciunul dintr-un considerent relativ simplu: am copii, e un prilej sa ii rasfat si profit la maxim, mai ales ca exista un context favorabil, cu exceptiile bine aduse in discutie de Arpi. Incerc sa-i fac sa simta bucuria pe care o simteam eu copil fiind, atunci cand primeam multimea de cadouri sub pom, atmosfera devenea dintr-o data parca mai destinsa si mai calda. Motivatiile de baza nu aveau nimic cu religia, credeam in Mosu asa cum credeam in zane si balauri, nu cred ca e lucru rau sa fentam copii un pic cu Moshu asta, asa dupa cum bine zicea cineva, in felul asta copii vor intelege ca nu trebuie sa ia de bun nimic din ce aud pana nu verifica, nici macar daca aud de la parinti, care au o influenta extrem de puternica. E o lectie buna pentru ei despre ce trebuie sa fie gandirea critica.

    Apreciază

  6. Raspuns simplu aici. Mai era cineva scandalizat ca la televizor se dau tot felul de porcarii, nu vezi pe nici un canal ceva ca lumea. La sfarsit, cu ironie zicea: „dar cine te pune sa te uiti? In fond exista net.” (acuma cu ACTA nu stiu cat mai exista) Nu esti obligat sa asculti colinde, si daca prietenii tai iti trimit mesaje de genul ala, atunci ia in considerare gestul nu mesajul: „intentia conteaza”. Stiu ca unii prieteni se supara daca le spui ca nu iti place, dar altii te pun acolo pentru ca e mai simplu sa dea select all :). Si apropo, si crestinii beau alcool, sustinand ca Iisus a transformat apa in vin, care mi se pare cel mai stupid argument din partea lor. Mie nu-mi place alcoolul, nu beau, am ajuns sa-l urasc, deci de-asta nu-mi plac cei care vin pe la mine „hai mai bea si tu. Hai ma ca si Iisus […]” Lasa. Nu esti singurul pe lume la care i se mai intampla.

    Apreciază

Mulțumim pentru feed-back.

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

