Cu crestina despre sex !!!

Domnita Oltea::: si nu vrea sa vb cu mine despre asta, preferand sa iasa din camera daca incerc o discutie

Leviatan: normal, doar nu o sa iti povesteasca tie ce fantezii are cu colegele din scoala sau pe cate din gagici le-a pipait. Asta daca nu le-a … Desi e greu de crezut la 15 ani.

Domnita Oltea::: Nu cred. I-am dus la spital la o fata de 14 ani care a venit la mine  cu mama-sa sa le ajut, ca a ramas gravida cu un coleg de clasa si ziceau ca nu vor copilul

Oricum ea era asa fragila , copila adica 14 ani si avea gemeni A aparut o fisura a uterului asa ca a piersut sarcina la 7 luni, au murit copiii si ea a ramas fara uter. A fost f grav vreo saptamana

Si i-am dus sa o vada

Leviatan: ai facut o prostie cat tine de mare

Domnita Oltea::: de ce?

Leviatan: de aia

Leviatan: la ce i-ai dus

Leviatan: ca sa sperii fetele ?

Domnita Oltea::: pai sa stie ca asa ceva nu e joc si nu se face pana nu esti pregatit si responsabil

Leviatan: ma lasi … ala e un caz la o mie, ala e o raritate. Nu se intampla in fiecare zi

Domnita Oltea::: dar se intampla chiar daca nu se intampla asa grav. Nu e sanatos asa devreme

Leviatan: o data ce i-a aparut menstruatia si e dezvoltta e destul de ok

Domnita Oltea::: pai in cazu asta asa a spus medicul ca nu era dezvoltata suficient

Leviatan: ma lasi si cu medicii nostri. Pe mine m-au scapat aia de afara nu ai nostri

Domnita Oltea::: poate fizic ar fi ok, desi si fizic nu cred ca e ok asa devreme. Doar generatia asta le vine f devreme, pe la 12 – 13 ani.

Da e posibil ca era slabuta si fragila

Oricum eu nu vreau sa fie ei ca mine neaparat pentru ca asta e decizia fiecaruia. Le-am si precizat ca le-am expus punctul meu de vedere.

Leviatan: dupa ce le-ai bagat in sperieti ?

Domnita Oltea::: ei, le-am spus ca sa-i responsabilizez Pentru ca asa mila mi-a fost si de baiatu respectiv, colegu si iubitu fetei ca a stat pe hol in fiecare zi pana si-a revenit.

Leviatan: dupa ce le-ai aratat ca daca cumva indraznesc sa si-o puna … crapa, cert ca te-au crezut.

Domnita Oltea::: ei nu sunt ei asa prosti sa creada asa Stiu ei ca e doar un caz.

Leviatan: eu te intreb pe tine la ce dracu te-ai dus tu cu copii acolo ? Ca stiu ei pe naiba…

Cine a fost cu tine o sa trebuisca sa invete multe de acu, ca sa fie convins(a) ca nu e decat o raritate

Domnita Oltea::: da, mi-e groaza de perioada asta ca nu sunt destul de maturi sa ia decizii responsabile. Oricum stau de vb mult cu fata si ea imi povesteste mai tot. A avut o perioada in cae se indragostise (platonic) de unul. Si a invatat ceva din faza cu tipa gravida. Imediat dupa la vazut pe ala cu o tipa si a plans o saptamana. Acum e foarte caustica cu ei.

Leviatan: i-ai bagat relatiile cu baietii in spital

Domnita Oltea::: nu-i bai ca are vreme. Ca n-are decat 15 ani

Leviatan: poate apuc sa te mai aud si cand o sa fie de vreo 30 de ani

Domnita Oltea::: nu creeed

Domnita Oltea::: i-am spus eu ca nu inseamna ca toti baietii sunt ca ala doar ca tre sa fie atenta si sa se respecte pe ea. Ma bucur ca nu se poate abtine sa nu-mi spuna tooot

Leviatan: tu fetei aleia i-ai povestit de caciulite cauciucate ?

Domnita Oltea::: da, am discutat despre toate. dar i-am spus ca sfatul meu e sa astepte pana va iubi cu adevarat.

Leviatan: pai si in loc sa le spui uite ce se intampla daca nu fol protectie, tu le arati ce se intampla (un caz la o mie) daca si-o pun ?

Asta e manipulare curata. Nu ai facut decat sa te joci cu creierii lor. Creieri tineri si usor impresionabili.

Practic la  toti aia de au fost cu tine le-ai inoculat ideea ca sexul e rau

Domnita Oltea::: ei, protectie! i-am intrebat pe aia doi de care ti-am zis: da voi n-ati auzit de protectie, daca nu v-ati putut abtine?”

Stiau dar adolescentii nu sunt responsabili

Si nu-i adevarat faza cu sexul. Dimpotriva: le-am spus ca e prea frumos sa fie luat in gluma si fara responsabilitate. Nu le-am inoculat asa ceva, pt ca nu cred asa ceva. Dar cred ca inainte de a incepe viata sexuala trebuie sa invete cum sa controleze aceasta parte a vietii lor

Cand inveti sa sofezi nu inveti doar acceleratia, ca aia vine din instinct, dar inveti sa pui frana si asta e esential de invatat pt siguranta ta si a celor din jur

Leviatan: ai facut o tampenie, ne gandita sau gandita prost !

Domnita Oltea::: cand i-am dus sa  vada? nu cred !

Leviatan: daaaa Eu am avut un medic 6 luni care numai asta ne invata si nici dracu nu a ramas gravid ! Dar nu ne-a dus sa vedem femei moarte din cauza sarcinii !!!

Domnita Oltea::: ei, n-a murit fata, acu e bine doar ca a ramas sterila si fara uter saraca

Leviatan: adica… scuzat limbajul, futi la ea ca in galata ca aia nu mai are viata sexuala, nu mai simte nik ! Din cauza ca unii nu i-au explicat ce e ala prezervativ si ca se gaseste la farmacie.

Domnita Oltea::: fata cu sarcina? da stia. Ca i-am intrebat pe amandoi: „nu ati auzit de prezervativ?” Si amandoi stiau. Dar imaturi, au crezut ca ei sunt marea exceptie e lumii. Asa sunt adolescentii, nepregatiti pt sex, mai ales emotional.

Dupa 18 ani atunci da. Eu cred ca sexul nu este pt copii, este pt adulti si cand sunt adulti atunci pot decide ce si cum despre asta. Pentru sunt mult mai responsabili si mai pregatiti si fizic si emotional. Asta le-am zis si lor. Faptul ca incep prea devreme le fura acest drept.

Dar ai dreptate, nu are rost sa vb cu tine despre asta ca tu ai pareri f diferite despre asta

Leviatan: nu are a face varsta cu dezvoltarea gonadelor. Las-o asa.

