Indreptar de spovedanie III

Din acelasi site ca si precedentul articol am luat  intreaca colectie de invinuiri aduse femeilor, ca dovada, daca mai trebuia, ca al nostru crestinism e de un misoginism nebun … si nici eu nu umblu tocmai cu egalitatea dintre sexe in buzunar.

PĂCATE SPECIFICE FEMEILOR

În afară de păcatele de mai sus, femeile mai pot greşi cu păcate pe care ele sunt mai ispitite să le aibă. Iată câteva:

  • Am făcut avorturi, uitând că femeia (după Biblie) se mântuieşte prin naştere de fii.
  • Am luat buruieni ca să lepăd copilul. Am alergat sau m-am încărcat cu poveri tot ca să lepăd copilul.
  • Am dat sfatul altor femei unde să facă avortul sau le-am întovărăşit acolo unde trebuia să facă acest lucru.

Asa … corect !!! FARA AVORT !!!  Ca ramane ssaraca Biserica fara contribuabili si o ia mama masii de saracie. Pai se poate dragi crestini, sa lasati voi biserica fara bauti in conturi, sa trebuiasca saracii popi sa munceasca ca sa isi castige un ban ?

  • M-am împodobit şi m-am fardat ca să plac altora şi mi-a făcut plăcere să ademenesc sau să fiu admirată de bărbaţi străini.
  • Mi-am înşelat soţul ca să mă răzbun, fiind ispitită prea greu sau din cauza patimii pe care n-am putut-o stăpâni.

Fara farduri, rimele, creme, rujuri, etc. Dati frumusel banutii vostri pe iconite, brelocuri, cartulii. Sa aveti ce pune in parbrizul de la masina, pe toate mesele si prin toate colturile camerelor. Prin camerele de garda de pe la spitale … ca medicamente de urgenta … Ce curu meu atata frumusete.

Da` nu m-am lamurit daca e bine sa se rada  fete inghinal (pt crestini: intre craci) sau nu ? Ca aia nu se vede, deci nu poate atrage barbatul …

  • Am intrat în Sf. Biserică neacoperită pe cap, neso­cotind cuvântul lui Dumnezeu care spune că femeia trebuie să se roage acoperită.
  • Nu vin îmbrăcată totdeauna cuviincios la Sf. Biserică, dovedind prin aceasta că nu sunt o creştină serioasă, cu rochia prea scurtă şi decoltată sau în pantaloni.

Acoperiti-va fetele mele capul cu basma, sa aveti cu ce va sterge gurita, folosind coltul ei, dupa ce iesiti de sub patrafirul popii. Si nu cumva sa veniti in fuste scurte sa ii se para la vre-un barbat ca v-au intrat chilotii in fund si sa incerce sa vii scoata. Nu de alta da se lasa cu „fingering” si gemete in mijlocul bisericii si se excita popa.

  • Nu m-am supus bărbatului în tot şi toate, aşa cum porunceşte Domnul.
  • Am ascultat pe la uşi şi ferestre, să văd ce vorbesc sau ce fac cei din casă.

Acelasi vesnic bullshit … supunete barbatului, am mai vorbit noi o data, mai serios, unde duce porcaria asta de filozofie cu femeia ca sclava. Si pentru orice nelamuriri intrebati-o pe ANALY.

Cat despre partea cu ascultatul pe la usi … parca nu prea am vazut femeie in stare sa se abtina de la a afla o stire de importanta majora despre o vecina. Si … nici cu barbatii nu mi-i rusine. Chiar deloc.

  • Când am fost la soroc sau am avut altă necurăţenie nu m-am dus la biserică să stau în tinda ei, ci am fost bucuroasă că pot sta acasă.

La soroc, pentru necunoscatori, inseamna la menstruatie. Si astia sunt in stare sa scoata femeia din casa in cele mai sensibile zile ale iei. Pe bune ca nu iti doresti sa te pui in poarta cu o muiere aflata la ciclu. Aia care is insurati stiu mai bine. Si pt ce mama masii ? Ca tot zic ei ca femeia ii spurcata in zilele alea. Nu mai bine sade acasa ?

  • Am fost uşuratică şi uneori făţarnică, căutând să arăt altora frumuseţi şi adevăruri pe care eu nu le aveam, uitând că Maica Domnului şi Sfintele Femei au fost smerite.

Mai usuratica decat Maria … si mai inteligenta. Ca tre sa ai cap serios si o putere de manipulare … maiculita. Sa ti-o pui cu vecinu si sa il convingi pe barbat ca ai ramas gravida cu Sf Fantoma. Pe bune. Intrebati femeile care ar avea curajul azi sa faca asa ceva. Sa vedem.

 (din: “Un mare marturisitor crestin: Preotul Constantin Sarbu”, Editura Bonifaciu, 2010)

