Indreptar de spovedanie II

Am gasit pe o dracfie de site crestin un indreptar la spovedanie copiat dintr-o carte a unui preot, saracul, nitelus senil, cu mare sarguinta pentru banii BOR. Uite cam ce am selectat:

Sunt căsătorit (ă) cu soţul meu care este de altă religie şi nu m-am gândit să-l conving să treacă la religia ortodoxă, ca să ne rugăm împreună.

Ca doar nu mai strica inca un contribuabil in biserica. Ce daca asta inseamna sa o pui pe femeie sa stea cu gura pe el pana si-o ia sau pe el sa ii dea la masele ca nu vrea sa se lepede de credinta ei.

Am fumat, deşi acest lucru îmi strică sănătatea şi îmi irosesc banii cu care aş putea face ceva util pentru mine şi pentru suflet.

Util pentru suflet … cum ar fi donatii la biserica, etc ? Mai bine lipsa. Si asa fumatorul care se lasa de viciul asta i-a destul in greutate. Vorbesc din experienta. Chiar nu tin sa ajung cat un porc in ajunul craciunului

La biserică, atunci când am venit, nu m-am gândit să îndemn şi pe alţii să vină cu mine, neştiind că prin aceasta îmi acopăr o sumedenie de păcate

Aha … deci e pacat ca nu ii tarai si pe altii la biserica. Asta ar insemna sa se apuce cate o baba nebuna sa sune dimineata pe la usile oamenilor sa ii trezeasca sa mearga la biserica. Cred ca tipu asta vrea cat mai multe babe nagate la reanimare, ca altfel nu inteleg de ce le-ar sfatui sa faca asta.

Nu am făcut milostenie în amintirea celor dragi plecaţi dintre noi, nu le-am dat Liturghii pentru iertarea păcatelor, nici sărindare în posturi şi uneori m-am zgârcit să le fac chiar şi parastase.

Ce  mama dracului le mai foloseste la aia care au crepat parastasu si haleala ?? Am mai intrebat o gasca de oameni de ce naiba se fac si toti mi-au spus ca sufletele lor se hranesc pe lumea aialalta. Dar, presupunand ca alea exista, nu sunt nemuritoare? Adica … nu au nevoie de haleala. Ori mai fac cate o paranghelie cand Jesus pleaca  sa starneasca vreun razboi ceva ??

Nu ajut Sf. Biserică să-şi îndeplinească misiunea sfân­tă în lume şi nici pe omul sărac, pentru că sunt egoist şi zgârcit

Ei  … asa zi mai …  ca e vorba de bani si nimic mai mult. Ca saraca BOR, cu o cifra de afaceri estimata la 3 miliarde de eoroi, mai trebe si ajutata, ca banii din cherestea, comert cu obiecte de cult si imobiliare nu ii mai ajung.

(din: “Un mare marturisitor crestin: Preotul Constantin Sarbu”, Editura Bonifaciu, 2010)

Un gând despre „Indreptar de spovedanie II

Adăugă-le pe ale tale

Mulțumim pentru feed-back.

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

