Studiile si sexul

Am iesit azi la o bericica cu doi amici. Unul, un tip obisnuit, care nu se remarca prin nimic. Celalalt mai in varsta, undeva la 36 de ani, functionar la o institutie a statului. Despre el vreau sa va povestesc.

Nu il cunosc de foarte mult timp. De circa o luna iesim frecvent seara la o bericica. Si ca orice grup de trei barbati aflati la o masa cu o bere in fata ne intindemla discutii ce acopera o gama destul de larga dar care, din pura intamplare, ajungeau la acelasi subiect: femeile.

In seara asta am avut un soc discutand cu baietasul asta despre o anumita persoana care imi place mie in mod deosebit. La care tipul face cu o fata foarte serioasa:

„Pai eu u fut orice. Tre sa fie crestina ortodoxa si, cel mai important, sa aiba facultate, ca altfel nu mi se scoala!”

Va inchipuiti ca am ramas interzis. Ce are a face p*** cu prefectura si vice-versa? Cum naiba sa nu ti se scoale daca nu are aia facultate? Nu stiam ca Doamna Scula stie carte, si mai e si religioasa !!!

Unde mai pui ca omul e deja insurat si are si un copil. Deci toata discutia era despre aventurile extraconjugale.

Einstein, universul si prostia …

