Popa spune: 3 copii musai

„Toată Europa creştină are copii puţini. Dacă nu se va trezi, putem fi înghiţiţi de valul nimicniciei. Cred că ar trebui să devină un lait motiv, un deziderat de urmărit şi sper că eu dumneavoastră, dascălii, şi noi, preoţii, într-un oarecare procent l-am putea avea: ca orice familie creştină să aibă trei copii – unul pentru tata, unul pentru mama şi unul pentru ţară şi biserică. Pentru că altfel vom constata peste zece ani, la celălalt recensământ, că iar ne-am împuţinat cu două milioane. E vorba nu numai de o problemă demografică sau de natură administrativă, ci e vorba şi de una spirituală. Din convingere pleacă toate lucrurile” (Mitropolitul Clujului, Albei, Crişanei şi Maramureşului, ÎPS Andrei Andreicuţ)

Si intrebarea normala, pertinenta, a oricarui cititor mai mult sau mai putin avizat e:”Daca nu ma pot caca de foame, copii cine mi-i hraneste?” Adica unul pt tata, care bea toti banii, unul pt mama, care ii da pe cosmetice si unul pt tara si biserica, pe care le doare intre buci de copii. Frumos sa vina sfaturi despre copii din partea unui calugar care habar nu are ce inseamna sa cresti un copil nu trei.

Românii nu se duc “voioşi” în străinătate, ci pentru că nu au de lucru

Ai desocperit si tu apa calda, focul si roata. Nu ne dai tu banii sa nu mai plecam din tara? Ca sa stam sa iti facem tie copii de indoctrinat.

„Ne doare că naţiunea noastră slăbeşte, să nu zic că se prăbuşeşte natalitatea. Mulţi tineri pleacă, două-trei milioane de români sunt în străinătate şi nu se duc de voioşi, ci se duc din cauze obiective, că n-au ce lucra în ţară. Întrebarea pe care ne-o punem este oare vor mai reveni?”, s-a întrebat joi, la Bistriţa, mitropolitul Clujului, în cadrul dezbaterii pe tema „Educaţia moral creştină în contextul şcolii româneşti contemporane. Generaţia tânără – încotro?” …”Familiile creştine ar trebui să aibă trei copii”a concluzionat Înalt Preasfinţia Sa.

De revenit .. siguuur … peste 2 – 3 secole, cand Romania va fi la nivelul de trai din restul Europei acum. Si ce nu am inteles eu … de cand e invitata biserica in cadrul unei reuniuni ce priveste educatia tinerei generatii?  Mai ales una organizata de o institutie a statului roman. Eu parca imi amintesc ca statul roman e separat de biserica.

 

