Bullshit Aloe Vera (FLP) cu popa de mana

Pe 7 iulie am fost invitat la o prezentare de produce „farmaceutice” a companiei Forever Living Products, din SUA. Urmatoarele citate sunt stenograme ale discursurilor de acolo. Cel putin cat m-a lasat pe mine inima sa imi incarc telefonul.

Pentru inceput, asa cum am spus de fiecare data, aloe vera este planta binecuvantata de D-zeu, este planta care a ajutat mii de oameni sa fie sanatosi si sa  traiasca, in timp ce nu mai aveau alte sanse din recomandarile medicilor, a industriei medicamentelor, planta de aloe vera a reusit sa vindece foarte multi oameni, sa ii aduca sa fie sanatosi.

Scapam lumea de cancer ….. URAAAAAAAAAA !!!! Plimba ursu mai… ca m-ai facut sa pierd o ora aiurea. Totusi .. ceva studii de specialitate, ceva teste facute prin laboratoare? Ca sa vedem si noi ca nu inghitim balarii grupa mare.

Este de laudata aceasta planta de aloe ca este atat de bogata in hrana pentru organismul nostru, dar de laudata este Dzeu, pentru ca el a pus-o. Dzeu, in fiecare fir de iarba a pus remediu pentru fiecare boala. Iar noi daca ne intoarcem la natura vom reusi sa fim mai sanatosi fara sa consumam tot felul de medicamente pentru a ne reface starea de sanatate. Asa ca recomandarea noastra este sa consumati produse naturale ca sa va refaceti starea de sanatate, sau daca o aveti, sa o pastrati. E cel mai important lucru. Si asa cum am spus trebuie sa il laudam pe dzeu pentru ca el a pus in aloe puterea de vindecare. Si pentru asta inainte de a incepe o prezentare asa frumoasa, si ca d-voastra sa fiti luminati, sa fiti multumiti, este important ca inainte de fiecare prezentare sa facem rugaciunea Tatal nostru, ca Dzeu sa ne binecuvanteze si sa ne ajute in activitatea noastra.

Grava treaba daca trebuie sa ne rugam la Big – Brother ca sa functioneze tratamentul cu aloe. Totusi .. ceva studii de specialitate, ceva teste facute prin laboratoare ? Chiar nimic ? Nu se poate! O planta asa buna si nimic care sa o dovedeasca ?

D-voastra veti vedea o prezentare a produselor companiei Forever, veti vedea o sansa de a va rezolva problemele de sanatate, o sansa sa ii puteti ajuta pe cei din jurul d-voastra sa isi resolve problemel de sanatate. Pentru asta am sa o invite in fat ape sotia mea san e vorbeasaca despre produse si despre cat de important este sa consumam aceste produse chiar daca nu suntem bolnavi, sa le consumam pentru a fi sanatosi in continuare asa cum am fost pana acum.

Aha … deci … tre sa o cumparam. Avem, n-avem probleme, tre sa o cumparam. De fapt asta e cel mai important. Sa se faca lumina … Vanzare !! BTW treaba cu sotia … nu e indicat sa o mai spui. Ca nu se vede bine cand sot si sotie sunt amandoi pe picior de egalitate intr-o companie care produce bullshit.

Este o bucurie sa putem sa fim astazi impreuna, intotdeauna cant mai multe persoane se inatlnesc, cum spune d-zeu tatal: unde sunt doi sau trei sunt si eu. Suntem plini de viata, invatam unii de la ceilalti si astfel devenim mai buni. Am cunoscut aceasta companie in urma cu 5 ani, eram eleva in clasa a XII a, sunt elevi in sala, si m-am dus la o prezentare pentru ca cineva a insistat, sincer, nu pentru ca as fi fost interesata. Urma sa am examenele; bacalaureat, admiterea la facultate. Si m-am dus pentru ca sufeream de o problema de sanatate, ma durea foarte tare capul sufeream de migrene, stiti ce sunt migrenele, dureri de cap ingrozitoare, cu stari de voma si era cronic, Pentru un copil, o tanara la 18 ani, nu era ceva normal.

Cuut the bullshit !! Ca mi-a umplut popa vostru capul cu el.

Si atunci cand am fost la prezentare am spus ca sansa asta este pentru mine, pentru ca aici ai posibilitatea, consumand produsele, sa-ti repari sanatatea, sa ti-o recapeti, si ai posibilitatea, daca pe tine te-a ajutat, sa nu fii egoist si sa daruiesti tuturor oamenilor aceasta sansa. Adica sa poti sa te ajuti, in primul rand pe tine, si apoi sa il ajuti pe fiecare om cu care te intalnesti. Ai posibilitatea sa castigi. Promovand un stil de viat sanatos. Mi-a placut atat de mult lucrul asta. In primul rand vorbim despre sanatatea sufleteasca, care este cea mai importanta, pentru ca uitati ca, de multe ori, noi, oamenii, ne gandim mai mult la lucrurile trecatoare, la trup. Ne gandim: am mancat astazi?  Daca ne este foame ne gandim ca n-am mancat. Ne gandim ca trebuie sa merg sa fac lucrul asta si asa mai departe. Dar la sufletul nostru, care va trai vesnic, ne gandim? Mai putin. Nu-i asa? Poate doar atunci cand ne rugam bunului D-zeu. Am spus ceva foarte important o data: rugaciunea nu trebuie sa fie dimineata si seara. Sa faci acatiste. Nu. Este foarte bine sa ai o randuiala, sa faci un canon. Dar, ce este important, este important sa te rogi necontenit. Te uiti la un copac, vezi multitudinea de culori din frunze si iti dai seama cat de minunat este dumnezeu ca tu existi, traiesti. Si in al doilea rand pentru ca vezi. Cati oameni si-ar dori sa vada.lucrurile astea minunate? Si nu vad. Cati oameni si-ar dori sa poata merge ? Si nu merg. Atunci cand vorbesti cu un om despre aceasta sans ate gandesti ca aceasta poate fi ca o rugaciune.

Dupa cum spuneam … grava treaba daca ne rugam la Ra, Osiris, Thor, Iahve, Iisus, Mahomed si altii ca tratamentul vostru sa aiba efect. A si inca o treaba … Fata, cauta-te! Daca tu in frunzele unui copac vezi o multitudine de culori …ai o problema mareeeee !!! Cel mai fericit caz sunt ochii de vina.

Sau indrugai acolo sa umpli spatiul de emisie.

De 5 ani sunt platita pentru ca am grija de mine. Folosesc cele mai buna produse, pentru sanatatea mea si bineinteles, imi plac. Pentru ca daca nu mi-ar pacea nu as putea sa le folosesc, sa le recomand. Nu poti sa vorbesti despre ceva daca tu nu crezi sufficient de mult. Nu poti sa fii credibil. Si atunci cand iti doresti sa castigi niste bani in plus pa langa serviciu, pe langa pensie, pentru ca multi dintre dumneavoastra ati venit in urma unei invitatii. Pe invitatie scria ca puteti sa aveti si un loc de munca bine platit, nu-I asa? Intradevar aceasta companie ofera sanatate si posibilitatea de a castiga un ban cinstit, dar cum, nu gandindu-te la bani ci sa te gandesti cum s ail ajuti pe cel de langa tine. Si in primul rand, ca sa poti face aceasta acitivitate trebuie tu sa fii primul tau client fidel. Daca tu nu esti primul tau client fidel nici ceilalti oameni nu or sa fie clientii tai fideli. As vrea s ail invitam aici pe parintele duhovnic care este aici pentru ca ne iubeste … “  

Pai …. Din ce am vazut io acolo … v-ati ales cu o multitudine de clienti fideli. Cei mai fideli. Si dup ace si-o iau la buci, ca alea e varza, sa vezi cu o sa recomande si la altii. Ca-n bancul ala cu medical care trimite dupa notar sa fie adus la capul pacientului :”Sa nu fiu eu singurul prost trezit la 2 dimineata”

Popa

La o slujba de inviere am cazut jos si am stat 5 ore cu fata in jos, nu stia nimeni, ca aveam perdeaua trasa, numai eu acolo am suferit. Mi s-a blocat un muschi pe spate, s-a inflamat, imi impingea nervul catre spin si de acum incolo simteam ca nu ma mai tin picioarele si muream.”

Sa mori tu !!! Bai, io mai tin minte slujbele de inviere de cand eram copil, de mac ara bunica pe la ele. Si s-am pardon …iesea popa de 20.000 de ori din altar. Iar microfonul e sus. Tu cum te mai auzeai daca erai cu fata de beton?

A si credema, daca era sa iti futa un nerv, mai cantai tu fix pula. Ca la ce durere provoaca un nerv stresat … ragi ca boul. Am trecut prin cacatul asta si stiu ce vorbesc. Mai documenteaza-te inainte sa halesti rahatu` cu polonicu.

Popa

A venit la mine acasa si mi-a zis: Parinte, luati tubul asta. Eu i-am spus: Am aici un dulap plin, ce sa mai fac si cu tubul asta.? Parinte, daca va dati o sa va treaca. Dati cu apa calda inainte.

Am dat cu apa calda, am pus un celofan deasupra, … in 5 minute m-am ridicat in picioare !! Atunci m-am speriat.

Du-te mai si le spune asta la aia care nu stiu ce e aia durere de coloana, inflamatie a articulatiilor si alte astea. Poate te-or crede ca te-ai ridicat in cinci minute. Nici daca iti injecta ala morfina nu te ridicai in cinci minute. Si era sa uit. Zice ca il cheama preotu` Ceahlau, de pe la Lunca.

No … hai pa. Si imi pare rau ca am pierdut timpul.

Si sa va spun ca le-am cerut o adresa de mail sa pot discuta mai multe si s-au facut ca nu exist. Cred ca din cauza ca  am plecat fara comanda !!!

