Ipocrizia cre(s)tina – motiv de ras sau plans ?

E necesara o doza mare de nesimtire ca sa poti sa fii la fel de ipocrit ca un crestin. De ce ? Pentru ca trebuie sa fii extreme de nesimtit sa ii intanzi o moneda celui care sta la poarta manastirii si cerseste si la cativa pasi mai incolo sa te uiti impasibil cum o femeie isi sparge dintii in asfalt impiedicandu-se de o groapa in timp ce se grabea la serviciu.

S-a intamplat in orasul comuna Botosani, acum doua zile. Dar sunt atatea motive pentru care crestinii nu sunt decat niste ipocriti incat nu vom putea nici o data sa le parcurgem pe toate. Voi incerca totusi, de dragul discutiei, sa le ating pe cele mai importante, cele legate de legile lor si de pacate capitale.

Lacomia

E de ras. De ce ? Pentru ca biserica lor si popii ii invata sa nu fie lacomi dar ei nu se gandesc decat la burtile lor. Sa vezi tu prin preajma sarbatorilor cum nu mai stiu muierile ce feluri de mancare sa mai faca. Si sa vezi crestinii cum umbla din casa in casa sa se serveasca si din bunatatile pregatite de cumatra, fina sau mai stiu eu ce neam de biserica.

Desfraul

Aici e de groaza. Daca intri intr-o biserica ai sa vezi ca e plina de muieri cu batic in cap si fuste pana la glezne. Doar ca fiecare are ± 100 kg. Si fiecare din ele se gandeste la cate oale de sarmale tre sa faca sa ii ajunga pentru saptamana Pastilor sau pentru Craciun. Asta in cazul celor de varsta a 2-a. Pentru ca la cele tinere situatia se schimba. Daca la biserica fusta e pana la glezne, seara, in club, e pana sub fund si chiar mai sus. Iar pozitia de metanii e folosita fie pentru dogy-stayle, fie pentru un blowjob, fie pentru amandoua simultan.

Avaritia.

La toate colturile auzi crestini invatandu-I pe altii ca nu trebuie sa fie lacomi dar realitatea e cu totul alta. Eu am trecut personal printr-o experienta de genul acesta. M-am casatorit cu o cre(s)tina. Cand m-am despartit, din motive pe care le-am mai discutat, era in stare sa imi puna sechestru si pe hainele mele, sa faca si din alea masa de partaj. Si mai toti sunt asa. Cat sunt in fata lumii sunt cei mai cuminti, daca te lansezi intr-o afacere cu unul din ei e in stare sa te jupoaie de 3 straturi de piele.

Invidia

Auzi pe la toate colturile cre(s)tini spunand „Doamne-ajuta”. Dar nu multora le trece prin cap sa se gandeasca si de ce spun ei asta. Cand te uiti la cei ce ies de la biserica si se despart folosind acest salut nu te gandesti ca de fapt 50 m mai incolo vor incepe sa il barfeasca pe X si pe Y ca si-au facut vile sau si-au schimbat masinile. Altora le stau in gat hainele purtate de nevasta lui Z, ca sunt prea scumpe „si de unde are ala draga atatia bani?”. Dar ei nu sunt invidiosi.

Mania

Rasul de pe lume te apuca daca te mananca sa te duci la un concurs de pupat ciolane (procesiune de moaste) sa vezi cum lasa crestinii smerenia deoparte si incep sa isi imparta coate si genunchi. Si asta dor la inceput. Ca daca stau oamenii mai multe ore la cozi isi dau, incet incet, drumul la gura. Si atunci tatuca sa vezi tu vocabular de birjar cum nu au mai auzit unii de pe vremea trasurilor din gara.

Lenea

Ei … acu-i acu. Crestinii, mai ales cei din clasa sacerdotilor, dau mereu sfaturi despre harnicie. Si tocmai cine vorbeste ? Cei ce apartin unei religii cu mai mult de 150 de zile de sarbatoare anual. Zile in care oamenii nu se duc nici sa isi cumpere painea de la masa. Daca asta nu e lene, pai eu nu stiu ce ar mai putea fi.

Trufia

Si asta cred ca le pune capac la toate. Pentru ca eu nu am vazut om mai mandru decat un crestin aflat in fata unuia dintr-o alta religie. Sau a unui grup de crestini atunci cand au in fatagrupuri care le contesta autoritatea. Sa-i vezi ce se mai falesc ca ei sunt membri ai dreptei credinte si ceilalti nu valoreaza nici cat un chibrit ars in fata lor, de te apuca si rasul si plansul simultan.

Si uite de ce am hotarat sa le spun in fata, oricat as fi eu de diplomat, de fiecare data cand ii mai vad ca se dau mari religiosi. Am luat o decizie oarecum idioata. Pentru ca imi voi face mai multi dusmani decat voi putea numara vreodata. Dar nici nu mai pot sta cu mainile in san si sa rad de ei. Au intrecut de mult masura.

