Crestinism pro – feminin

Deuteronomul 22

15 atunci tatăl şi mama fetei să ia semnele fecioriei ei şi să le aducă înaintea bătrânilor cetăţii, la poartă.
16 Tatăl fetei să spună bătrânilor: „Am dat pe fiica mea de nevastă omului acestuia, şi el a început s-o urască;
17 acum o învinuieşte de lucruri nelegiuite, zicând: „N-am găsit fecioară pe fiica ta.” Dar iată semnele fecioriei fetei mele.” Şi să desfacă haina ei înaintea bătrânilor cetăţii.
18 Bătrânii cetăţii să ia atunci pe omul acela şi să-l pedepsească;
19 şi, pentru că a scos nume rău unei fecioare din Israel, să-l osândească la o gloabă de o sută sicli de argint, pe care să-i dea tatălui fetei. Ea să rămână nevasta lui, şi el nu va putea s-o gonească, toată viaţa lui.
20 Dar dacă faptul este adevărat, dacă fata nu s-a găsit fecioară,
21 să scoată pe fată la uşa casei tatălui ei; să fie ucisă cu pietre de oamenii din cetate şi să moară, pentru că a săvârşit o mişelie în Israel, curvind în casa tatălui ei. Să cureţi astfel răul din mijlocul tău.

Faina treaba asta, cu dovada fecioriei fetei. Am si eu o intrebare: cum mama dracului mai dovedesti ca erai virgina inainte de casatorie? Ca ala care te-a luat mai mult ca sigur ti-a si pus-o. Iar cu dovezile aduse de tata … chiar exista vre-o familie care sa pastreze o tzoala murdara de sange doar pentru ca se gandeau ca odata s-ar putea ca sotul sa se trezeasca ca aia era fututa dinainte. Asta mie mi se pare moarte sigura pentru fata. Iar daca, intr-un caz nesperat, familia mai are acele dovezi, dobitocul nu face decat sa dea o amenda de vreo 3,3 kg de argint si ramane si cu muierea pe cap.

28 Dacă un om întâlneşte o fată fecioară nelogodită, o apucă cu sila şi se culcă cu ea, şi se întâmplă să fie prinşi,
29 omul care s-a culcat cu ea să dea tatălui fetei cincizeci de sicli de argint; şi pentru că a necinstit-o, s-o ia de nevastă, şi nu va putea s-o gonească, toată viaţa lui.

Adeca … daca io pui cu de-a sila tre sa te prinda altu` ca altfel aia e curva si tu baiat cuminte. Si daca te prinde, dai acolo 1 kil jumate de argint si ai scapat. Doar ca tre sa o tii pe cap si pe aia la care i-ai pus-o. Si comportamentul tau fata de ea numai normal nu e.

Crestinismul e o adevarata oaza de binefacere pentru femei. Bafta gagicilor.

