Sa postesc … sa nu …

A inceput postul Craciunului. Inceputul postului craciunului marcheaza si o ridicare a nivelului violentei domestice.

Glumeam.

Doar ca si la mine in casa a inceput postul. Si io la nevasta-mea am o problema: post e numa la sex sau si la bautura? Ca a mea draga nevasta, crestina, ortodoxa, posteste. Adica nu se f**e, cel putin nu cu mine. Dar de baut … mai subtireanu cu postu`.

Marea problema a crestinelor e aceea ca ele vor …dar ce te faci ca sotii nu vor, la post ma refer. Pai ala nu e pacat? Ca parca eu asa am cetit la un indreptar de spovedit al popilor. Ca daca tii post fara voia sotului si risca ala sa cada in pacatul prea-curviei tot tu pacatuiesti.

Stand la o cioaca si o doza de bere (fara alcool) cu un verisor care e si dascal la o biserica, l-am intrebat cum e treaba cu postul. Cam cat ar trebui sa postesti si cum. Si ghici ce ? Primul lucru de la care tre sa te abtii e pacatul trupesc. Si o spunea unul care are o nevasta de iti pica plombele, una care ar putea ajunge lejer o pitipoanca de TV. Adeca cum mama masii face omuletu sa nu ii dea la buci lu nevasta-sa timp de o luna jumatate, ca la cum arata aia, daca vrea, iese pana in usa si da anunt si se face coada.

Urmatorul lucru care nu ai voie sa il faci e treaba ai cu mancatul carnii. Si l-am intrebat : mai cum fac io ca am nevoie de o alimentatie cat mai echilibrata si cat mai bogata in proteine, ca altfel face tratamentul meu dezastru in organism. Raspunsul lui :

„Daca vrei cu adevarat sa postesti, Dumnezeu te va ajuta sa treci peste si nu vei suferi din cauza tratamentului.”

amazed-cat-o

Waw … asta a venit de unde nu ma asteptam si m-a lovit pe la spate, pervers.

Mai … chiar sunt oameni care cred ca credinta te scapa de efectele adverse ale tratamentelor ?

6 gânduri despre „Sa postesc … sa nu …

Adăugă-le pe ale tale

  1. Am vazut intr-o emisiune TV un calugar fara dinti in gura care spunea ca Biblia te invata tot inclusiv igiena orala. Era o discutie in care pozitia boului era ca nu daca crezi nu ai nevoie de medici si medicamente.
    Daca citesti Biblia omul avea dreptate (daca poti sa muti muntii din loc, sa muti o bacterie e o bagatela), daca te uitai la el… credeai ca visezi.

    Apreciază

  2. eu n-am tinut niciodata post si nici n-am sa tin nici macar in „vinerea cica mare”
    mi se pare o tampenie chestia asta cu postul, adicatelea de ce i-ar pasa lu boje ce halesc yo?hm? sau de cate ori mi-o trag si cand si in ce pozitie?
    Din punctul meu de vedere mi se pare mai ok o persoana care mananca, bea, se f**** etc, dar care este un bun coleg, care face fapte bune, este altruist, ii ajuta mereu pe ceilalti fara sa astepte vreo rasplata (de ex eu) decat una care posteste, merge la biserica samd dar care e egoista, barfitoare , inculta si care nu stie sensul cuvantului „altruism”, chiar daca face un bine sta cu ochii pe cer si asteapta o rasplata

    Apreciază

  3. una care posteste, merge la biserica samd dar care e egoista, barfitoare , inculta si care nu stie sensul cuvantului “altruism”, chiar daca face un bine sta cu ochii pe cer si asteapta o rasplata

    Pai tocmai ai facut o descriere exacta a majoritatii cre(s)tinelor din romania. Alea care se duc la biserica sa afle daca n-a divortat X sau daca Y nu s-a combinat cu Z si traiesc in „pacat”
    Plus ca toata slujba stau si analizeaza toalele celor prezenti ca sa vada care si-a luat ceva nou si care nu.
    Iar daca vine unu la ele si le cere ceva de bagat in gura se fac ca nu aud. Nu mai vorbim si de altele, cum ar fi bani (ca aia lipsesc la majoritatea), haine sau obiecte mai importante.

    Apreciază

Mulțumim pentru feed-back.

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

