Problema mare in familie

Dilema mare in familionul meu. Veni sora-mea mai zilele trecute cu o intrebare: daca se pot oficia cununii religioase intre un romano-catolic si un ortodox. Raspunsul a fost simplu: NU.

Acu` nu inteleg la ce mama ii trebe ei cununie religioasa ? Si daca vrea musai sa o faca de ce nu trece la catolicism ? Ca tot aia e.

Anual cateva zeci de cupluri de pe la noi se destrama din cauza diferentelor religioase. Din cauza ca nici una din familii nu accepta ca mirele sau mireasa sa treaca de la un cult la altul. Pana la urma e aceeasi vrajeala pura. Aceasi prosteala pe fata. Doar ca la catolici e ceva mai evoluata.

Am intrebat-o de ce nu trece ea la catolicism. Si mi-a raspuns intr-un fel halucinant: pai daca tot sunt botezata in religia asta de ce sa o schimb. Waw!!! De aia, mai. Pentru ca nu traiesti cu popa. Si daca tot vrei sa ai o religie, fapt deloc de laudat, de ce sa nu treci la a lui ? Mai ales ca in zona in care te muti bisericile ortodoxe nu mai sunt la fiecare cartier. Adeca in Italia.

Acu` parca vad ca or sa sara ortodocsii de cur in sus cat casa ca aia se cheama apostazie si e pacat de moarte. Ete, surprise, io sunt apostat si vad ca nu am mai murit de asta.

