Sinuciderea – un motiv să arzi în Iad

Discutânt cu Dumnezero mi-a venit să scriu despre un subiect mai delicat al societății actuale: sinuciderea.

download

Cu ceva timp în urmă a fost în Românica noastră un caz ceva mai mediatizat, acela al unui tânăr cu o formă de cancer aflat în metastază care a cerut conducerii țării aprobarea de a fi scutit de chinuri și a i se face injecția letală. I-a fost refuzată din motive ce țin de „morala creștină”.

Dar nu am înțeles ce anume le dă dreptul celor ce se numesc creștini sa stabilească dacă ai sau nu voie să mori. Adică ai voie să mori la război, ucigând musulmani și implicit riscând să fii nițel omorât de ei dar nu ai voie să decizi că nu mai ai chef tu să trăiești ca o leguma și să fii o povara celor din jur.

De multe ori, stând sprijinit între cârje, m-am gândit că poate ar fi bine să îi cam pun capăt jocului cu boala. Până la urmă cel mai inteligent cedează și boala are obiceiul să fie destul de proastă. Când am îndrăznit să spun asta în familie replica a venit într-o fracțiune de secundă: „Nu te gândești ca ajungi în Iad, că nici popa nu te mai îngroapă ?”. Drept să spun la ultima fază m-am gândit și chiar mă bucură perspectiva de a nu avea un tip în fustă la cap mormăind ceva neînțeles nici de el. La prima nu că nu am treabă cu legendele.

Când a fost cazul băiatului cu cancerul mi-au dat lacrimile, la propriu, gândindu-mă că în țara asta nu ai voie nici să hotărăști când să mori. Așa că m-am întrebat ca mai sus: ce anume le dă lor dreptul, chiar și membrii ai familiei mele, să hotărască dacă am dreptul să mor sau nu? Ce anume le dă lor dreptul de a hotărâ cât pot eu să mai suport boala ? Că doar nu îi doare pe ei.

Ar trebui sa existe peste tot legi ca în Elveția, care să reglementeze sinuciderea asistată. Măcar pentru cei care suferă de boli incurabile care omoară în final, sau mai rău, care te transforma într-o legumă dependentă de cei din jur.

images

Boala mea te face ca la final să nu îți mai poți mișca deloc coloana, umerii sau șoldurile, iar durerile … să nu mai vorbim. Așa că la urma tot de bună voie voi „trece la cele veșnice” cum spun nenii ăia în fusta. Și când spun de bună voie înseamnă că o să fie când vreau eu, cum vreau eu și unde vreau eu. Și anume în Catedrala Bântuirii Neamului, cu 4 kg dinamită pe mine și vreo 6 kg  bile de rulment de 4 mm lângă ea.

Chiar dacă o sa fie în beneficiul lor ca imagine, că or să spună că s-au ridicat dușmanii creștinismului și au pus la cale atentate împotriva Bullshit-ului Ortohoț Român (BOR).

Hai noroc și … „mai vedem dacă ne vedem dincolo” !!!🙂

 euthanasia-stop-the-suffering-GIF