Îndreptar de spovedanie.

tumblr_inline_mmk09h5tcV1qz4rgp

53. Am inselat statul, depunand declaratii de venit false.

Jumatate din afaceristii din romania sunt niste pacatosi.

54. Am mostenit cu buna stiinta avere agonisita prin pacate. N-am facut milostenie multa din ea.

Adica milostenie la biserica nu?? ete. Hotu` fura tot de la hot.

67. In timpul rugaciunii m-am gandit la altceva.

68. Am vorbit in timpul slujbei. M-am foit, m-am miscat de colo-colo prin biserica.

69. Nu mi-a fost gandul la slujba. M-am uitat ce fac altii, cu ce sunt imbracati.

Pai ce loc mai bun de barfa, crestin fiind decat biserica. NU acolo vezi toti vecinii in costumele de duminica?

88. N-am pastrat curatie cu sotul (sotia): miercuri, vineri, sambata, duminica, luni; in cele 4 posturi de peste an; in timpul sarcinii si al ciclului lunar; 40 de zile dupa nastere.

89. N-am pastrat curatie cu sotul (sotia) cu acordul lui (ei), ci fara, incat putea sa cada in pacatul preacurviei.

Sex cat mai putin, ca te inveti cu binele

90. Am luat pastile anticonceptionale, am folosit spermicide, ca sa nu fac copii.

91. Am facut pacatul onaniei ca sa nu fac copii, adica: am folosit prezervativ sau am varsat samanta afara ca barbat, iar ca femeie am folosit diafragma.

92. Am facut avort. Ca barbat, am dat voie sotiei sa faca avort.

93. Am folosit sterilet ca sa nu fac copii (steriletul provoaca avort).

FAra anticonceptionale sau alte masuri ca ramane biserica fara contribuabili, si nu de alta dar nu mai au popii de unde face de o masina la 2 ani

94. M-am impreunat cu sotul (sotia) de mai multe ori in 24 de ore.

95. M-am impreunat cu sotul (sotia) in diferite pozitii,ca animalele.

Asta e. El sus, ea jos si dai si lupta, cu gandul la icoane.

96. M-am impreunat cu sotul (sotia) in vazul sau auzul copiilor mei, crezand ca sunt mici si nu stiu.

Asta nu prea poti zice nik. Nu e corect sa stea copil sa se uite cum ti-o bagi in masa

97. Am curvit. Am preacurvit.

Care e diferenta ? Ca in 27 de ani de viata tot n-am priceput

98. Am ganduri de desfranare cu persoane de sex opus sau de acelasi sex. Cand imi vin aceste ganduri, nu le departez, ci ma indulcesc cu ele, desi n-as vrea sa fac pacatul.

Oho, hai ca au pus-o toate femeile din Romania care au visat la BV.Pitt si toti barbatii care si-au facut laba folosind ca matterial poze cu Angelina Jolie.

108. Am facut pacatul malahiei singur(a) (adica atunci cand o persoana isi provoaca placere singura, masturbare). Acest pacat se numeste curvia cu diavolul.

110. Am facut pacatul sodomiei (barbat cu barbat, femeie cu femeie).

111. Am facut pacatul gomoriei (prostii cu gura, sex oral).

112. Am preacurvit cu animale, pasari (zoofilie), cu copii (pedofilie)

Tot ce nu e frumos de vazut la popa cand face. Adica fa ce zice popa nu ce face poap.

113. Am privit filme, poze cu prostii. Am in casa poze, statui cu prostii.

Si daca ai in casa filme cu prostii se pune ? Ca acolo Zice numai de privit.

114. Am vorbit prostii.

Aloooo !! Guvernu` Bok, Domnu` Presedinte !! Auuziti ?