Și tinerii se tâmpesc ??

Hai sa va povestesc ce mi s-a intamplat dupa ce am venit de la tratament din Italia. Cam la 4-5 zile.

 Nu am de lucru si ma duc in vizita la o rubedenie care nu are mai mult de 35 de ani. O verisoara de-a nevesti-mi. Ma intreaba femeia ce am facut, cum m-am simtit, ce am vazut pe acolo si toate altele si la urma se gandeste sa ma intrebe despre rezultatul tratamentului,  daca ma simt mai bine si altele.

Zic … mai nu vezi, adica am plecat din tara intre carje si vin fugind. Nu ti se pare nimic schimbat? La ce mai intrebi?

 Si vine replica: „Ei vezi, ar trebui sa ii multumesti lui D-zeu pt sansa de a te trata in strainatate, ca nu multi o au. Ar trebui sa te duci la biserica si sa dai un acatist la popa ca a facut Domnul minunea si ai reusit sa mergi din nou!!”

 Whaaaaaaaaat !!

 Mai femeie … nu m-a tratat nici un D-zeu, ci doctorii, si daca trebuie sa multumesc cuiva, pai atunci ii multumesc mamei mele care a facut posibila aceasta interventie si tuturor celor care m-au sustinut, pe diferite planuri, acolo. In nici un caz unei himere.

 Adica nu exista D-zeu si aici, dupa logica voastra. Ca tratamentul de acolo se gaseste in Romania la preturi mult mai mici.

 Cat despre faptul ca merg din nou, asta se datoreaza medicamentelor. Iar acele medicamente sunt o solutie temporara, dat fiind paftul ca au niste efecte secundare deloc de neglijat. Doar sunt citostatice. Eu mi-am asumat riscul de a suferi alte efecte din dorinta de a mai putea merge macar o perioada.

 S-a umplut lumea de idioti, fratilor!! Da` s-au prostit si astia tineri ??

tumblr_inline_mqrpif9XEk1qz4rgp

34 de gânduri despre „Și tinerii se tâmpesc ??

Adăugă-le pe ale tale

  1. *Inainte de eu trebuia un nici. (la preoti nu multumesc „nici” eu). Scuze pt comentariile consecutive, dar asa imi vin ideile mie, in cascada, si foarte rapid. Daca te deranjeaza, o sa ma straduiesc sa nu mai fac. 🙂

    Apreciază

  2. HA. Atat ai avut de zis? Daca vrei pun alt nume. Nu l-am pus simbolic, l-am pus ca ala mi-o venit in minte. Iar daca doresti sa spui ceva, spune ceva despre ce am zis. Daca crezi ca nu am argumente, atunci critica posibilitatile (care sunt foarte probabile). Ia-te si tu dupa pasoptisti: „vom critica cartea iar nu persoana”. Adica critica ce am zis. Deaceea ateii nu conving pe nimeni. Pentru ca le zic ca n-au nimic de zis si ca sunt prosti. Deci sa presupunem astfel ca eu sunt un matematician. Daca ma faci prost inseamna ca si sunt. Sa presupunem totusi ca sunt. Atunci inseamna automat ca matematica e proasta? CIneva care stie sa-si argumenteze ideiile face in felul urmator cu celalat. Nu ii spune ca nu e prost, ci ii contrazice argumentele. Daca nu ii contrazice posibilitatile in felul urmator: „Ok. Sa presupunem ca ce zici tu e adevarat. Atunci de ce…” Astfel se ajunge la un rezultat contrariu (metoda reducerii la absurd). Vaaaai. Sa critici un nick. Si tinerii se tampesc? Chiar trebuie sa va invat structura unui argument sau al eseului argumentativ (se face in clasa a 6-a): In opinia mea/In primul rand/In al doilea rand, In consecinta. Si cum nimeni nu-i perfect, sa stii si eu mai fac greseli de exprimare. A si, inca ceva: nici poetul nostru Lucian Blaga nu a vorbit deloc pana la 7 ani.

    Apreciază

  3. „Orice alt comentariu e de prisos” – Sincer. Nu stiu de ce. Poate ca ai dreptate, dar poate ca nu. (Esti si tu in stare sa gandesti astfel?) Ironia e raspunsul tau. Eu nu voi intra in polemici cu cei care nu vor sa intre in polemici, ci zic ceva de mantuiala. Vreau argumente, sau posibilitati. Cer prea mult? Hai am vazut ca Leviatan are. Tu de ce nu poti avea?

    Apreciază

Mulțumim pentru feed-back.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

