Biserica in spitale….

După cum le-am mai spus unora, sufăr de o boala incurabilă, care nu te omoară dar îți face supraviețuirea un calvar,un chin, din care singura ieșire e sinuciderea.

Zilele astea m-am internat în spital, că nu mai puteam de durere și am decis să cer ajutorul medicilor de acolo, să mă mai scape de ea măcar pentru o perioadă scurtă de timp. În seara asta când dormeam mai bine, ușa de la salon se deschide și un tip în sutană intra și îmi spune ca la 7:30, adică la ora la care eu scriu acest post de la mine din birou,  se oficiază slujba în capela spitalului. Oamenii ăștia au asa o foame de mare încât nici măcar pe patul de spital nu te mai lasă sa te odihnești. Bine înțeles ca l-am dat afara nu tocmai politicos, dar stau și ma întreb câți idioți chiar trăiesc cu speranța ca ceea ce îndrugă ei acolo în fum de tămâie și lumânări poate sa le aducă vindecare.  Eu sunt internat într-un spital de boli reumatismale, jumătate din bolnavi abia se țin pe picioare, iar ei vin și îți spun sa vii la slujba … FUCK, chiar nu mai gândesc ??

Și dacă sesizați greșeli de exprimare, scuze dar sunt cam tranchilizat și nu prea mai gândesc bine. Am plecat înapoi la spital.

