Biserica, Farmacie sau policlinică cu plată

Mergeam zilele trecute pe stradă și în paralel cu mine mai circula un cuplu de bătrâni. Fiindcă sunt destul de bolnav am o viteza de deplasare egala cu a unui om de vreo 65 de ani așa că, fără să vreau, am auzit ceea ce discutau.

Era vorba de nu știu care ruda a lor care suferea de o boală urâtă, iar medicii nu reușeau sa o trateze. Partea frumoasa a fost când băbuța a devenit foarte nervoasă ca soțul ăleia nu o ascultă și nu se duce la preot să îi citească nush care cetanie de soi, că aia o să o vindece sigur, ca sigur i-au făcut vecinele farmece, ca e frumoasa și alea îs geloase. “Că eu i-am spus de zeci de ori să se ducă la părintele Ioan să îi citească, să îi dezlege făcăturile”

PLLWhat

Acu stau și ma întreb de ce omu` ala nu le dă o dată satisfacție, să se ducă la popa să îi citească lu` nevasta și după aia, când nu o să se întâmple nimic, sa îl ia pe popa de guler și să o pună pe baba sa îl pupe undeva, mai jos de șale, unde e carne mai moale.

Și tot asa stau și mă întreb cum pot 50 % dintre românii noștri să mai pună botu` la chestii de genul asta, cu cetitul la popă, când știu și ei dinainte că nu o să le ajute la nimic. Se duc ca oile sub patrafirul ăluia, care le recită 2 pagini dintr-o carte iar la urmă le spun că Doamne, Doamne va avea grijă de ei. Grija să dea coltu` mai repede poate !! Că și la popă îi trebe bani și cum altfel dacă nu din înmormântări, ca din botezuri nu prea mai ies acu, că există contraceptive.

Românilor … Treziți-vă … Biserica nu e nici policlinică cu plată, nici farmacie !!!!